English

مجید بهارستانی بیان کرد:

نوآوری و خلاقیت، ضامن بقا و تحقق رویش دوباره زیلو

شهردار میبد با تأکید بر شعار هدفمند زیلو رویش دوباره، بر این موضوع تأکید و تصریح دارد که نوآوری و خلاقیت، ضامن بقا و تحقق رویش دوباره زیلو است.

نوآوری و خلاقیت، ضامن بقا و تحقق رویش دوباره زیلو

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید بهارستانی شهردار میبد گفت: زیلو به عنوان دست بافته ای اصیل و کهن و زیلوبافی به عنوان هنر- صنعتی ماندگار و با اصالت ایرانی، در گذر قرن‌های متمادی، همواره با خلاقیت و نوآوری ایرانیان همراه بوده است.

وی با تأکید بر شعار هدفمند زیلو رویش دوباره، بر این موضوع تأکید و تصریح دارد که نوآوری و خلاقیت، ضامن بقا و تحقق رویش دوباره زیلو است.

بهارستانی گفت: دانش آموزان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه های انسانی و موتور محرک توسعه و بالندگی ایران عزیز هستند، دستان پر مهر دانش آموزان گرامی را از سراسر کشور برای حضور در این جشنواره های زیلو به گرمی می فشارد.

وی بیان کرد: بی صبرانه و بدون هیچ گونه محدودیتی، پذیرای هر نوع پیشنهاد خلاقانه انتزاعی و نوآوری در زنجیره ارزش زیلوبافی، اعم از تأمین و انتخاب مواد اولیه، رنگرزی، طراحی، تکنیک و تجهیزات بافت، بسته بندی، کاربردهای نوین، عرضه و فروش در هنر- صنعت زیلوبافی و رویش دوباره زیلو با ایده پردازی های دانش آموزان گرامی هستیم.

بهارستانی گفت: ارائه کاربردهای جدید و مصارف نوآورانه از زیلو، امتیاز ویژه‌ای خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر