English

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد:

عضویت یک عضو شورای شهر یزد در کمیته سیما و منظر شهرداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد: به منظور یکسان سازی و یکنواختی نمای ساختمان های تجاری و مسکونی و پیگیری مصوبات شورای شهر، یک عضو شورای شهر یزد به کمیته سیما و منظر شهرداری یزد ملحق شد.

عضویت یک عضو شورای شهر یزد در کمیته سیما و منظر شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد مصوبات جلسه چهل و دوم شورای اسلامی شهر یزد را تشریح کرد. 

به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، حجت الاسلام حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به طرح پیشنهادی تعدادی از اعضای شورا بابت نامگذاری بوستان خانواده گفت: با توجه به تعیین شهر یزد به عنوان شهر دوستدار کودک و لزوم اهمیت دهی به این موضوع، مقرر گردید فعالیت های بوستان واقع در بلوار بسیج با محوریت و با موضوع خانواده باشد.

او افزود: موضوع در صحن علنی شورا مطرح، پس از بحث و تبادل نظر و رأی گیری بعمل آمده بصورت علنی، طرح پیشنهادی فوق مورد تصویب شورا قرار گرفت. 

حجت الاسلام حیدری اضافه کرد:  از دیگر مصوبات این جلسه، معرفی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر برای عضویت در ستاد بحران شهرداری یزد بود که به همین منظور موضوع در صحن علنی شورا مطرح و پس از بحث و تبادل نظر و رأی‌گیری بعمل آمده، در نهایت آقای شایق بعنوان نماینده شورا جهت عضویت و شرکت در جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری انتخاب گردید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: از دیگر مصوبات این جلسه، لزوم حضور یکی از اعضای شورا جهت شرکت در جلسات کمیته سیما و منظر شهری به عنوان نماینده برای پیگیری مصوبه شورا بابت یکسان سازی و یکنواختی نمای ساختمان های تجاری، مسکونی و غیره بود که موضوع درصحن علنی شورا  مطرح، با عنایت به بررسی های بعمل آمده از سوی کمیسیون های عمران و فرهنگی ، اجتماعی ورزشی و توضیحات روسای آن کمیسیون ها، آقای شایق به عنوان نماینده شورا در کمیته سیما و منظر شهری انتخاب گردید.

حجت الاسلام حیدری افزود: همچنین بررسی اعتراض کارخانه افشار بابت رأی کمیسیون شماره هفت از دیگر موضاعات مطرح در این جلسه بود که موضوع درصحن علنی شورا مطرح شد و با عنایت به بررسی های بعمل آمده از سوی کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورا با حضور مسئولین مربوطه شهرداری و توضیحات ریاست آن کمیسیون و پس از بحث و تبادل نظر، رأی صادره از سوی کمیسیون شماره هفت (سازمان سیما و منظر و فضای شهر شهرداری) بر اساس مدارک و مستندات موجود و بررسی های انجام شده طبق عکس های هوایی، پلاک مذکور باغ تشخیص داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر