English

مدیریت ترافیک و پارک خودروهای بازار یزد در دستور کار شورای شهر/ بازار یزد ساماندهی می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از اهم مصوبات شورای اسلامی شهر یزد در خصوص ساماندهی بازار و مدیریت ترافیک و پارک خودروها در سی و نهمین جلسه علنی خبر داد.

مدیریت ترافیک و پارک خودروهای بازار یزد در دستور کار شورای شهر/ بازار یزد ساماندهی می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد ناصر حیدری، سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در خصوص ساماندهی بازار با توجه به اینکه قبلاً از سوی شهرداری موضوع به مشاورین شمسه ارجاع گردیده و تا کنون آن پروژه تکمیل نشده، لازم است مجدداً شهرداری برای انجام کار از سوی مشاور مربوطه اقدامات ضروری را بعمل آورد.

وی همچنین درباره نحوه مدیریت ترافیک و پارک خودروها گفت: مقرر گردید شهرداری اقدامات صورت گرفته را به شورا گزارش نماید و درصورت نیاز برای انجام آن کار موارد و پیشنهادهای خود را در قالب لایحه‌ای برای بررسی و هر گونه تصمیم‌گیری به شورا ارسال نماید.

حیدری گفت: برای احداث کانال مشترک تأسیسات بازار نیز، مقرر شد شهرداری اقدامات انجام شده را به شورا گزارش نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت:  با توجه به قرارداد منعقد شده قبلی فی مابین شهرداری و دانشگاه یزد و طرح اجرایی تهیه شده از سوی آن دانشگاه، پی گیری اقدامات لازم از سوی شهرداری بصورت جدی، به منظور رفع مشکلات آن محل مورد تاکید قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت بافت تاریخی و حضور گردشگران داخلی و خارجی در بافت گفت: مقرر شد شهرداری این منطقه نیز  به منظور جانمایی محل مناسب برای احداث سرویس بهداشتی طبق پیشنهاد هیأت امنای بازار و هم چنین با توجه به ضرورت و اهمیت ساخت سرویس بهداشتی در بافت تاریخی و نیز  معابر اصلی آن، پیش بینی اعتبارات لازم در بودجه سال 1401 برای احداث حداقل 10 سرویس بهداشتی را در دستور کار قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر