English

سومین محموله کمک های جمعیت هلال احمر یزد به مناطق سیل زده ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال سومین محموله هلال احمر استان شامل ۵۰۰۰ تخته پتو به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

سومین محموله کمک های جمعیت هلال احمر یزد به مناطق سیل زده ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سومین محموله هلال احمر استان یزد که شامل 5000 تخته پتو (با پنج دستگاه تریلی و  کامیون) از انبارهای امدادی شهرستانهای تفت و اشکذر به شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

حرازی زاده یزدی تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد به هموطنان در مناطق سیل زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: پس از بروز سیل در برخی مناطق کشور تاکنون در مجموع سه محموله کمک های هلال احمر یزد از این استان به ارزش 20 میلیارد ریال به مناطق مختلف سیل زده ارسال شده است و همچنین دو تیم امدادی هلال احمر استان با تجهیزات امدادی و موتورهای پمپ آب ( کف کش ) همچنان در منطقه کنارک سیستان و بلوچستان مشغول امدادرسانی هستند.

حرازی زاده با بیان اینکه کمک های هلال احمر استان به مناطق سیل زده کشور در روزهای آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق سیل زده همچنان ادامه خواهد داشت ، عنوان کرد : مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را برای سیل زدگان از طریق شماره حساب 1500000149 و یا شماره کارت 6104337353017682 نزد بانک ملت و یا کد دستوری #112*733* واریز و در پویش همدلی و مهربانی کمک به هموطنانشان بپیوندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر