English

مانور ایرانِ آماده توسط هلال احمر بهاباد برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: همزمان با سراسر کشور، دومین مانور سراسری خانه های هلال در شهرستان بهاباد برگزار شد.

مانور ایرانِ آماده توسط هلال احمر بهاباد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسن رضا پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت:به مناسبت ۵ آذر ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی همزمان با سراسر کشور، دومین مانور سراسری خانه های هلال در این شهرستان برگزار گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد اظهار داشت: کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، افزایش آگاهی مردم در مورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله از جمله اهداف برگزاری این مانور بود.

رضاپور، ایجاد فرهنگ ایمنی در برابر زلزله را از دیگر اهداف برگزاری این مانور دانست و افزود: این مانور با شعار ایران آماده در خانه‌های هلال کشور برگزار می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: تمرین پناهگیری ایمن در این مانور شامل دو مرحله پناه گیری صحیح و خروج از محل (تخلیه و رفتن به فضای باز) است.

رضاپور  با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح توان امدادگران در رسیدگی به حوادث، گفت: آمادگی کامل برای مقابله با بلایا ضرورتی انکار ناپذیر بوده و باید میزان آمادگی خود را جهت پوشش هر نوع حادثه ای بالا ببریم.

وی یادآود شد: برگزاری مانورهای زلزله، اعلامی برای آمادگی نیروهای امدادی در هنگام وقوع زلزله و ارزیابی توان عملیاتی آن‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر