English

محسن حرازی زاده یزدی:

مانور سراسری خانه های هلال در یزد اجرا می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دومین مانور سراسری خانه های هلال بمناسبت پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالگرد زلزله بم در خانه های هلال استان یزد خبر داد.

مانور سراسری خانه های هلال در یزد اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دومین مانور سراسری خانه های هلال (تمرین پناه گیری در زلزله ) با شعار ایران آماده  بمناسبت پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالگرد زلزله بم خبر داد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن اشاره به دستورالعمل اجرایی سراسری خانه های هلال با شعار ایران آماده، گفت: کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، افزایش آگاهی مردم، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله و ایجاد فرهنگ ایمنی از اهداف این مانور به شمار می رود.

 حرازی زاده با اشاره به نحوه اجرای مانور مذکور اظهار کرد: تمرین پناهگیری و ایمنی، شامل دو مرحله پناه گیری صحیح و خروج از محل(تخلیه و رفتن به فضای باز) از برنامه های این مانور می باشد.

 وی تاکید کرد: شروع مانور با به صدا در آمدن آژیر آغاز و زمان آن نیز از قبل به اهالی محل اطلاع رسانی خواهد شد.

 گفتنی است: این مانور در روز یکشنبه پنجم دی ماه 1400 بمناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالگرد زلزله بم در خانه های هلال استان یزد با حضور اعضا جوانان و داوطلبان و امدادگران برگزار می گردد.

مانور زلزله در یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی