English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

آیین افتتاح هفتادمین خانه هلال در استان یزد

مراسم افتتاح خانه هلال امام حسن مجتبی (ع) محله چهارمنار یزد با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

آیین افتتاح هفتادمین خانه هلال در استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم افتتاح خانه هلال امام حسن مجتبی (ع) محله چهارمنار یزد، گفت: خانه های هلال ظرفیتی مهم در آموزش نیروهای محلی در مناطق محروم در جهت نجات افراد در حوادث است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم افتتاح هفتادمین خانه هلال استان یزد در محله چهارمنار با عنوان خانه هلال امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: ایجاد چنین ظرفیتی توفیق بزرگی در مسیر خدمت است، در این راستا ماموریت هلال احمر در رابطه با خانه های هلال توجه به آموزش افراد است.

وی بیان کرد: خانه های هلال ظرفیتی مهم در آموزش نیروهای محلی در مناطق محروم در جهت نجات افراد در حوادث است، این ظرفیت در جهت آموزش داوطلبان و حضور در صحنه اهمیت زیادی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: هلال حمر نهادی غیر دولتی است که براساس اهداف بشردوستی حرکت می کند و فعالیت های داوطلبانه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما همواره از رهنمون های علما و بزرگان در جهت تحقق اهداف و خدمت به مردم استفاده می کنیم، هر چند در این کار با مشکلات و مشقلات زیادی مواجه هستیم اما دست از تلاش برنمی داریم.

حرازی زاده یزدی تصریح کرد: قرعه خدمت به نام هلال احمر خورده و باید خوشحال باشیم، در این راه تامین منابع انسانی و فراهم سازی تجهیزات اهمیت زیادی دارد و باید بر روی جمع آوری کمک های مردمی و حمایت های داوطلبان به خصوص در مواقع بحران برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

وی گفت: آموزش رکن مهمی در تامین منابع انسانی است، قطعا از طریق آموزش، جوانان به جای رفتن به سمت آسیب های اجتماعی به سمت خدمت و فعالیت های بشردوستی حرکت می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: از سال قبل اتفاق خوبی در زمینه راه اندازی خانه هلال روی داده است، عده ای از داوطلبان در مناطق دورست هستند و شاکله ای ایجاد می شود تا اموزش بینند و اگر اتفاقی افتاد اولین افرادی هستند که با توجه به آشنایی با جغرافیایی منطقه به کمک می شتابند.

حرازی زاده

وی تصریح کرد: اگر در روستا و مناطق محروم اتفاقی بیفتد نجات جان افراد زودتر انجام می شود و قبل از رسیدن نیروها در ارائه خدمات تخصصی می توان از افراد آموزش دیده بومی استفاده کرد.

حرازی زاده یزدی عنوان کرد: باید به سمت این برویم که خدمات بهتری ارائه دهیم، اگر با گروههای جهادی و بسیج همراه باشیم و از ظرفیت آموزش استفاده کنیم می توانیم برنامه ها را توسعه دهیم، در این عرصه بسترلازم را باید فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات بزرگی با تلاش جوانان رقم می خورد و این امر موجب خرسندی است، ما در همه زمینه ها به مشارکت جوانان در توسعه خدمات نیاز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر