English

اجرای طرح یلدانه هلال احمر در سازمان آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ بهاباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد ازاجرای طرح کشوری یلدانه با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا دراین شهرستان خبر داد.

اجرای طرح یلدانه هلال احمر در سازمان آتش نشانی و اورژانس 115 بهاباد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد درحاشیه اجرای این طرح  در بهاباد اظهارداشت: این طرح در راستای اهداف جمعیت هلال احمر که تلاش برای تسکین آلام بشری و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچگونه تبعیض  می باشد، اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای سراسری طرح “یلدانه” با ابتکار و اهتمام سازمان داوطلبان، گفت: در قالب طرح “یلدانه” کارکنان، اعضا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمربهاباد ساعاتی از شب یلدا را در کنار کسانی گذراندند که تنها و دور از خانواده  مانده اند و یا شرایط کاری آنها ایجاب می کند که برای خدمت رسانی به جامعه در محل کار خود حضور داشته باشند.

رضاپو درهمین خصوص تاکید کرد: دراین طرح با حضوردرپایگاه  اورژانس 115 و سازمان آتش نشانی بهاباد  با کارکنان زحمت کش این  دو  قشر عزیز دیدارو گفتگو و ساعاتی را با این عزیزان سپری کردیم .

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد بیان داشت: این طرح با هدف گسترش همدلی و مهربانی در سازمان آتش نشانی واورژانس 115 بهاباد اجرا شد.

گفتنی است دراین دیدارها اعضای داوطلبین هلال احمربهاباد با اهدای شیرینی و شاخه گل و جعبه کمکهای اولیه از این قشر زحمت کش قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی