English

حجت‌الاسلام والمسلمین شعشعی بیان کرد:

ارزش خدمات داوطلبان هلال احمر در سطح فعالیت‌های جهادی موثر است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: درباره فعالیت‌های اثر بخش داوطلبان می توانیم بگوییم که ارزش خدمات و تلاش‌های داوطلبان هلال احمر در سطح فعالیت‌های جهادی موثر است.

ارزش خدمات داوطلبان هلال احمر در سطح فعالیت‌های جهادی موثر است

به گزارش خبرگزاری موج یزد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شعشعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در ابتدای این همایش، ضمن تقدیر از فعالیت‌های اثر بخش داوطلبان، ارزش خدمات و تلاش‌های داوطلبان را در سطح فعالیت‌های جهادی موثر دانستند.

فرماندار شهرستان اشکذر ضمن تبریک روز داوطلب به همه داوطلبان و فعالان جمعیت هلال احمر، همدلی و همبستگی ایجاد شده در این نهاد امدادرسان را مثال‌زدنی توصیف و خاطرنشان کرد: قطع به یقین حضور داوطلبانه در میادین و حوادث بدون هیچگونه چشمداشتی، کسب رضایت حق تعالی را به دنبال خواهد داشت.

خانه هلال، مؤثرترین راه برای گسترش آموزه‌های داوطلب محور

هادی‌نسب در ادامه فلسفه خدمات داوطلبانه و حضور در میدان‌های عملیاتی را ریشه در اعتقاد به اثربخشی مؤثر این خدمات دانست و ضمن قدردانی از خدمات خوب خانه‌های هلال بر افزایش سطح کمی و کیفی این مراکز به عنوان مؤثرترین راه برای گسترش آموزه‌های داوطلب محور تأکید کرد.

توانمند سازی نیروهای داوطلب در ارائه خدمات

حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در ادامه، با شرح مختصری از اهداف جمعیت هلال احمر، توانمندی نیروهای داوطلب در ارائه خدمات و تداوم آنها را نشان از حضور و آمادگی کامل جمعیت هلال احمر دانستند.

داوطلبان بازوان توانمند هلال احمر

سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک این روز به داوطلبان عزیز و همیشه در صحنه هلال احمر، ضمن ارائه گزارشی از خدمات یکساله داوطلبان، در طرحهای داوطلب محور خصوصا طرح هایی مرتبط با کرونا و واکسیناسیون، داوطلبان را بازوان توانمند هلال احمر عنوان کردند.

در این مراسم که با پخش کلیپی از معرفی داوطلبان و شاخصهای انتخاب آنها همراه بود، دو تن از داوطلب فعال جمعیت ملبس به لباس مقدس داوطلبان شدند.

همچنین در طی تماس مجازی رئیس خانه هلال فرهنگ و هنر و  از داوطلبان شهرستان و از فعالین عرصه رسانه مقیم تهران به ایراد سخن پرداختند.

در پایان این مراسم که با حمایت مالی کارخانه نیرو کلر برگزار گردید، به ۲۵ نفر از داوطلبان لوح تقدیر و هدایای تقدیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر