English

فرماندار شهرستان اشکذر:

خانه های هلال جایگاه رشد توانمندی‌ جوامع محلی است

جلسه ی اعضای تیمهای امدادی خانه های هلال و روسای خانه های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

خانه های هلال جایگاه رشد توانمندی‌ جوامع محلی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر  در این دیدار ضمن ارائه گزارش از مجموعه اقدامات انجام گرفته در ۶ ماهه اخیر در حوزه های آموزش، امداد و نجات، جوانان و داوطلبان از تشکیل تیم‌های پر توان امداد و نجات در کلیه خانه های هلال در دو بخش خضرآباد و رستاق خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت: تجهیز خانه های هلال به وسایل امدادی، احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای و چندین طرح در حوزه پیشگیری و عملیاتی امداد و نجات از مهمترین اقدامات پیش روی جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر خواهد بود.

در ادامه هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر، ضمن قدردانی از حضور فعال و به‌موقع هلال احمر در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف، بر شناسایی بیش از پیش پتانسیل‌های بومی شهرستان خاطرنشان کرد: با شناسایی تمام پتانسیل‌ها و افزایش توان و ظرفیت‌ خانه‌های هلال، کمک‌رسانی و خدمت به مردم تقویت خواهد شد.

وی افزود: شهرستان اشکذر در حوزه هلال احمر همیشه برجستگی‌هایی داشته است و درحال حاضر درخصوص داوطلبان و نیروی انسانی و همچنین حرکت‌های بسیار خوبی که در زمینه‌های مختلف تخصصی، کوهنوردی، آموزش و آمادگی‌های مردمی آغاز شده است؛ تحسین‌برانگیز است.

فرماندار شهرستان اشکذر به فعالیت‌های آموزشی جمعیت هلال احمر و خانه‌های هلال شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تحقق اندیشه نجات یک نفر، نجات یک جامعه است از قِبل همین برنامه‌های آموزشی نمود خواهد یافت و باید به فکر توانمندسازی جامعه در مواجهه با مخاطرات طبیعی و بحران‌ها باشیم.

هادی نسب  در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر، حضور به موقع و فعال جمعیت هلال احمر در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف شهرستان را ستودنی توصیف و اظهار کرد: باید از اعلام آمادگی و پای کار آمدن جمعیت هلال احمر شهرستان در برنامه‌های مختلف که مدیریت بحران هنگام رخداد حوادث طبیعی، مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، واکسیناسیون، همکاری در برگزاری مراسم عزاداری در ایام ماه محرم، برگزاری انتخابات و آموزش‌های درمانی و کمک‌های اولیه از جمله آنهاست؛ تقدیر و تشکر نماییم.

پیگیری تجهیز خانه های هلال شهرستان، هماهنگی با ادارات جهت برگزاری دوره ها و مانورهای عملیاتی، پیگیری احداث ساختمان EOC شهرستان و پایگاه جاده ای از مهمترین موضوعات این جلسه بود.

شایان ذکر است روسای  ۵خانه هلال شهرستان از فرماندار به جهت کسب رتبه عالی در ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها استان تقدیر نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه