English

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر خبر داد:

مدیریت حوادث صنعتی با تعامل علمی با صنایع پیشرو

به دنبال گسترش فعالیت‌های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر و تدوین برنامه جامع استقرار خانه هلال مرکزی در شهرکهای صنعتی شهرستان، مدیریت و مشاورین مجتمع کارخانجات امرتات سرام با تشکیل جلسه ای خواستار مشارکت در این موضوع شدند.

مدیریت حوادث صنعتی با تعامل علمی با صنایع پیشرو

 به گزارش خبرگزاری موج یزد؛ سید کاظم بزاز زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر در جلسه توجیهی- تحلیلی برنامه جامع خانه هلال شهرکهای صنعتی، ضمن تشکر از درایت و همراهی این مجتمع صنعتی و فعال در حوزه سرامیک و کاشی، به تشریح این برنامه و رسالت‌های امدادی،داوطلبانه هلال احمر، پرداخت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت: استقرار خانه هلال مرکزی در شهرک صنعتی نیکو شهرستان، با جامعه هدف صنایع مستقر در شهرک، تشکیل تیم های عملیاتی در بحران با مشارکت صنایع در یک مرکز، توزیع آموزش‌های امدادی و هدفمند سازی مانورهای مهارتی ، افزایش قدرت عمل آنها در بحران و تجمیع خدمات داوطلبی و بشردوستانه از مهمترین شاخصای مورد تحلیل قرار گرفت.

خانم سهرابی از بانوان و مدیران فعال این حوزه صنعتی با استقبال از برنامه ارائه شده،همکاری با هلال احمر را بر پایه علم مدیریت بحران و اثربخشی فعالیتها بر پایه حضور و پیگیری مستمر،از اولویت‌های مجموعه تحت مدیریت خود عنوان کرد.

در ادامه جلسه موضوعات ارائه شده در برنامه بصورت کامل مطرح و توسط مشاور ارشد مجتمع مورد تایید قرار گرفت.

بر این اساس توافق اولیه ،در احداث خانه هلال مرکزی با مدیریت مجتمع و صنایع همکار در شهرک صنعتی نیکو شهرستان حاصل و مقرر شد در کوتاهترین زمان در هفته آتی این امر محقق گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر