English

تعامل سازنده هلال احمر اشکذر با فعالان اجتماعی در اهداف داوطلبانه

پیرو اجرای سیاست های خدمات داوطلبانه و بهره گیری از تمامی ظرفیتهای شهرستان، روسای مراکز نیکوکاری ریحانه الشهدای شهر مجومرد، با حضور سرزده در خانه هلال شهر مجومرد به عضویت جمعیت هلال احمر درآمدند.

تعامل سازنده هلال احمر اشکذر با فعالان اجتماعی در اهداف داوطلبانه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سیدکاظم بزاز زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر اظهار داشت: در این دیدار، ۲ تن از فعالین و کنشگرهای اجتماعی حوزه خیری و داوطلبانه شهرستان که ریاست مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان را بر عهده دارند به عضویت هلال احمر  در آمدند.

وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های هلال احمر در امور آموزشی، امدادی و برخورداری از اعتماد بالای عمومی و اجرای منظم برنامه ها از نکات ارزشمند در جذب خیرین خصوصا خیرین است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با بیان این موارد، ضمن استقبال از این حرکات، اهمیت واگذاری امور داوطلبانه در تمامی حوزه ها و استفاده از توان عملکردی خیرین در اجرای پروژه ها با هدف کیفیت بخشی به امور را بالا  و حرکت در این مسیر را موفق دانست.

در این دیدار موضوعات، آموزشی، اجرای پروژه های داوطلبانه در حوزه سلامت، طرح های مناسبتی، تجمیع کمک های مردمی در احداث مجهز ترین بانک امانات پزشکی، عضویت پزشکان عضو مرکز نیکوکاری به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر، اجرای پروژه های تحقیقاتی در راستای محله آسیب پذیر و تشکیل تیمهای عملیاتی از مهمترین موضوعات جلسه که مورد توافق و همکاری طرفین قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه