English

به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر؛

ششمین خانه هلال با ساختار داوطلب محور و تجمیع توانمندی‌ محلی در اشکذر افتتاح شد

به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر ششمین خانه هلال با ساختار داوطلب محور و تجمیع توانمندی‌های محلی و ارتقای آمادگی ها در مدیریت بحران و برخورد با حوادث با نام مبارک امام رضا( ع) افتتاح شد.

ششمین خانه هلال با ساختار داوطلب محور و تجمیع توانمندی‌ محلی در اشکذر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در آیین افتتاح خانه هلال فیروزآباد شهرستان اشکذر که با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و مسئول هماهنگی خانه های هلال، مسئولین شهرستان، معتمدین محلی، اعضای شورای شهر بسیج و نیروی انتظامی  و با حضور افتخاری سردار فتوحی برگزار گردید، جامعه محلی فیروزآباد همصدا آمادگی خود را در تقویت و گسترش فعالیت‌های آموزشی و امدادی  اعلام کردند.

محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده در این راستا، با ارائه گزارشی از روند فعالیت های اجرایی خانه های هلال در استان و تاثیرات بسیار زیاد در هدفمند شدن برنامه های داوطلب محور جمعیت، ایجاد پویایی و راهبری این خانه های هلال توسط داوطلبان محلی را از شاخص های بسیار مطلوب دانست.

ایشان در ادامه صحبتهای خود، حرکت بر اصول هفتگانه هلال احمر، بستر سازی فعالیتها و واسپاری امور به داوطلبین فعال و نهادینه کردن خدمات در مناطق تحت پوشش خانه های هلال را از اولویت‌های هلال احمر دانست.

حرازی زاده در ادامه،ضمن تشکر از فعالیت‌های این مدت در شهرستان اشکذر، تخصصی شدن فعالیت ها، استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان، مدیریت واحد عملکردی و وحدت رویه در فعالیت‌های داوطلبان را در این شهرستان ستودنی دانستند و بر افزایش آنها تاکید داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعشعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد،  در ادامه برنامه، خانه های هلال و مدیریت برنامه های آموزشی آن و ارتقای فرهنگ امدادی و داوطلبی بر پایه اصول و اهداف سازمانی و با تکیه بر آموزه های دینی را بسیار ارزشمند دانسته و از نمایان شدن تاثیرات این خدمات در سال‌های آتی خبر دادند.

سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر در ابتدای مراسم ، ضمن خیر مقدم، با ارائه گزارش خدمات یک ساله اخیر در شهرستان، از تلاش‌های این مجموعه در همگرایی پتانسیل‌های شهرستان و ایجاد زبان مشترک و خلق بستری فرهنگی برای کسب آمادگی های همه جانبه در حوادث خبر داد.

در حاشیه این مراسم حضور خادمان آستان قدس رضوی و رونمایی از پرچم مقدس بارگاه امام هشتم صفای دیگری به مراسم داد.

شایان ذکر است خانه هلال امام رضای فیروزآباد شهرستان اشکذر،  بر اساس درخواست اهالی منطقه و با در اختیار قرار دادن سالنی کاملا مجهز به این امر توسط خیر بزرگوار منطقه جناب آقای میرباقری،رسما کار خود را آغاز نمود.

از ویژگی های این خانه هلال، آموزش مسئولین ( رئیس و مسئولین ۵ گانه کمیته ها) قبل از تاسیس بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر