English

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد اعلام کرد:

برگزاری ۲ دوره آموزش اقدامات پیش بیمارستانی/ آموزش ۲۲ امدادگر ونجاتگر مرد و ۲۳ امدادگر زن

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از برگزاری ۲ دوره آموزش تخصصی پایه پیش بیمارستانی ویژه خواهران و برادران در این شهرستان خبرداد.

برگزاری 2 دوره آموزش اقدامات پیش بیمارستانی/ آموزش ۲۲ امدادگر ونجاتگر مرد و ۲۳ امدادگر زن

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ کمال بناء رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد با اشاره به اینکه دوره های مذکور از نیمه دوم آبانماه آغاز شد است، افزود: ۲۲ امدادگر ونجاتگر مرد و ۲۳ امدادگر زن در این دوره ها شرکت کرده و طی ۴۵ ساعت با مبانی و مباحث تئوری و عملی این دوره آشنا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: شرکت کنندگان در این دوره ها با مدیریت صحنه حادثه، تریاژ در حوادث، فوریتهای طب داخلی، آناتومی و فیزیولوژی بدن، ارزیابی و تثبیت مصدوم، وظایف امدادگر پیش بیمارستانی، تجهیزات آمبولانس، مدیریت راه های هوایی و تنفسی، مراقبت های اولیه در تروما، حمل مصدوم و .... آشنا شدند.

وی عنوان کرد: به شرکت کنندگان در دوره ، درصورت موفقیت در آزمونهای مربوطه گواهینامه معتبر اعطا میشود و تنها دارندگان گواهینامه دوره مذکور مجاز به شرکت در دوره های تخصصی امدادی بعدی خواهند بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از مردم دعوت کرد برای فراگیری آموزش های کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، به شعب جمعیت هلال احمر مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر