English

۲ فوتی و ۳ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سواری در کمربندی غربی میبد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد، بیان کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ در کمربندی غربی میبد متاسفانه دو تن از سرنشینان پس از پرتاب به بیرون از خودرو جان خود را از دست دادند و 3 نفر مصدوم شدند.

2 فوتی و 3 مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سواری در کمربندی غربی میبد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ کمال بنا رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد با اعلام این خبر گفت: بنا به اعلام eoc  مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان یزد مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری 405، عوامل امدادی مستقر در پایگاه امداد و نجات کمربندغربی هلال احمر میبد بلافاصله به محل حادثه واقع در ۸ کیلومتری مجتمع رفاهی در باند اردکان- یزد محور کمربندغربی (حوالی جاده آسیاب دو سنگی)اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد با اعلام اینکه متاسفانه دوتن از سرنشینان بعلت پرتاب به بیرون از خودرو جان خود را از دست داده بودند بیان داشت : نجاتگران هلال احمر با همکاری عوامل حاضر(اورژانس، نیروی انتظامی و پلیس راه)، پس از تثبیت صحنه حادثه وطی عملیات رهاسازی بوسیله ست نجات ، ۳مصدوم داخل خودرو را به بیرون انتقال و به عوامل اورژانس تحویل نمودند.

این مقام مسئول بار دیگر بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزشها و اصول کمکهای اولیه و امداد جهت ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.

وی یادآور شد: شماره تماس 112 هلال احمر آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیکترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه