English

بمناسبت روز جهانی دوچرخه سواری برگزار شد:

همایش دوچرخه سواری جوانان و امدادگران و داوطلبان هلال احمر میبد

همایش دوچرخه سواری اعضا جوانان و امدادگران و داوطلبان هلال احمر شهرستان میبد بمناسبت روز جهانی دوچرخه سواری با رعایت پروتکل های بهداشتی در بافت تاریخی شهرستان برگزار شد.

همایش دوچرخه سواری جوانان و امدادگران و داوطلبان هلال احمر میبد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ کمال بناء رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد اظهار داشت: همایش بزرگ دوچرخه سواری بمناسبت روز جهانی دوچرخه سواری با عنوان همیاران سلامت به منظور ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و در جهت ایجاد رغبت بیشتر در بین اغشار مختلف مردم به ورزش همگانی و به منظور توسعه ورزش همگانی با حضور بشردوستان عضو هلال احمر شهرستان در بافت تاریخی و مجموعه فرهنگی،تفریحی و گردشگی بام میبد برگزار شد.

وی هدف از این همایش را ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه‌سواری و زندگی سالم در کنار مبارزه با کرونا دانست و افزود: دوچرخه‌سواری ضامن سلامتی و افزایش سیستم ایمنی بدن است و در این روز‌های کرونایی خطر تماس با سطوح آلوده را نیز کاهش می‌دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد با اشاره به این که مردم ورزش را بعنوان مهم ترین راهکار برای دور ماندن از کرونا مدنظر قرار دهند، تأکید کرد: ورزش کردن و نیز استفاده از دوچرخه می‌تواند بهترین روش‌ خودمراقبتی و پیشگیری از ابتلا به کرونا باشد و دوچرخه سواری نیز موجب رعایت فاصله‌گذاری شده و خطر ابتلا به کرونا را کاهش می‌دهد.

گفتنی است در پایان مراسم، جوایزی به رسم یادبود به دوچرخه سواران اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی