English

محسن موحدی فرد اعلام کرد:

یک چهارم از تعداد شهدای دارالعباده را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دهند

مدیر کل آموزش و پرورش یزد گفت: یک چهارم از تعداد شهدای دارالعباده را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دهند، در همین راستا مجوز برگزاری کنگره ملّی بزرگداشت ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموز استان اخذ شده است.

یک چهارم از تعداد شهدای دارالعباده را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن موحدی فرد مدیرکل آموزش و پرورش یزد از برگزاری کنگره ملّی بزرگداشت ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموز استان یزد در سال آتی خبر داد.

وی ضمن ادای احترام به مقام والای شهید دانش‌آموز، شهید رضا محسنی‌فر و تجلیل از صبر خانواده‌های شهداء؛ اظهار داشت: دلاورمردی‌ها، بزرگ‌منشی‌ها و رشادت‌های قهرمانانه شهید محسنی‌فر و شهدای معزز دانش‌آموز در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، فراموش نشدنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به دیدار اعضای ستاد و دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملّی چهار هزار شهید استان یزد با رهبر معظم انقلاب اسلامی در اسفندماه سال گذشته، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به وجود هزار شهید دانش‌آموز در بین شهدای استان یزد اشاره و بر لزوم معرفی این چهره‌های والامقام تأکید کردند.

وی با بیان این که یک چهارم از تعداد شهدای دارالعباده را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دهند، اذعان کرد: در همین راستا و با رایزنی‌های صورت گرفته؛ مجوز برگزاری کنگره ملّی بزرگداشت ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموز استان اخذ شده و نشست‌های اولیه آن نیز برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این کنگره در سال ۱۴۰۱ برپا خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه، افزود: شهید محمد حسین ذوالفقاری، کوچک ترین شهید دفاع مقدس و اهل دیار میبد است که هم برای این شهرستان و هم برای سراسر کشور افتخار محسوب می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش میبد نیز در این برنامه با اعلام این مطلب که سه سال است طرح ملّی لاله‌های روشن اجراء می‌شود، یادآور شد: در ایام شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس این طرح به صورت مجازی و امروز همزمان با بازگشایی مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌گردد.

«محمد رضا کارگر شورکی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسنی‌فر، ادامه داد: در طرح ملی لاله های روشن؛ هرمدرسه دارای یک شهید شاخص است و خاطرات، وصیت‌نامه و ویژگی های ارزشمند شهداء بازخوانی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر