English

دانش آموزان میبدی در کنکور رتبه اول را در نمره خام علمی به دست آوردند

رییس آموزش و پرورش میبد گفت: دانش آموزان میبدی توانستند در نمره خام علمی رتبه اول را به خود اختصاص دهند و نیز در درصد قبولی نسبت پذیرفته شدگان به نسبت ثبت کنندگان و کل شرکت کنندگان رتبه اول را به خود مختص کرده اند.

دانش آموزان میبدی در کنکور رتبه اول را در نمره خام علمی به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن موحدی فرد رئیس آموزش و پرورش میبد در مراسم تجلیل از دانش آموزان موفق در کنکور 97 با گرامیداشت یاد شهیدان گفت: 22 سال است که جشن کنکور برگزار می شود و باید از همه معلمین در مقاطع مختلف و نیز همه کسانی که در مجموعه آموزش و پرورش تلاش کردند از سال 1284 که اولین مدرسه در میبد بنا شد پایه و اساس آموزش و پرورش محکم نهاده شود به طوری که سال های سال دانش آموزان شهرستان افتخار آفرینی کنند، تشکر کرد.

موحدی فرد در ادامه با تشریح این موفقیت افزود: دانش آموزان میبدی توانستند در نمره خام علمی رتبه اول را به خود اختصاص دهند و نیز در درصد قبولی نسبت پذیرفته شدگان به نسبت ثبت کنندگان و کل شرکت کنندگان رتبه اول را به خود مختص کرده اند.

پزشک به نام میبدی نیز در این مراسم موفقیت دانش آموزان را تبریک گفت و ستون اصلی این موفقیت را علی رغم نقشی که والدین و معلمان داشته اند خود دانش آموزان با تلاش و کوششی که داشتند عنوان کرد.

محمد علی کریم زاده میبدی افزود: بالاترین دارایی شما دانش آموزان هوش و استعداد و دیگر نعمت هایی است که خدا به شما داده است و شما توانستید با تلاش و کوشش خود شکر این نعمت ها را به جا آوردید.

وی تصریح کرد: آن چیزی که باعث می شود ما روی پای خود بایستیم ، فضای اطراف ما است که به ما امکان رشد داده است و آنچه در این فضا وجود داشته از نگاه ها و رفتارها که به ما اعتماد نفس می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه