English

شهردار میبد خبر داد:

عملیات لوله گذاری محدوده پل معلم شهر میبد برای هدایت آبهای سطحی و روان آبها

شهردار میبد خاطرنشان کرد: آبگرفتگی معابر یکی از مهم‌ترین مشکلات برخی از خیابان‌ها در هنگام بارش باران است که هدایت آب‌های سطحی و روان آبها در راستای جلوگیری از آب گرفتگی معابر بسیار حائز اهمیت است لذا این اقدام در پل معلم در حال انجام است.

عملیات لوله گذاری محدوده پل معلم شهر میبد برای هدایت آبهای سطحی و روان آبها

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با توجه به بروز مشکل آبگرفتگی پل معلم، عملیات لوله گذاری این مسیر به منظور هدایت آبهای سطحی و روان آبها به سمت جوهای حاشیه بلوار انجام شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، مجید بهارستانی شهردار میبد خاطرنشان کرد: آبگرفتگی معابر یکی از مهم‌ترین مشکلات برخی از خیابان‌ها در هنگام بارش باران است که هدایت آب‌های سطحی و روان آبها در راستای جلوگیری از آب گرفتگی معابر بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: محدوده پل زیرگذر معلم، یکی از مسیرهایست که در هنگام بارش باران دچار آب گرفتگی می‌شود و مشکلات زیادی برای شهروندان رخ می دهد که به منظور رفع مشکل آب گرفتگی و هدایت بهینه آب های سطحی، عملیات ایجاد کانال به طول60 متر و لوله گذاری به طول 45متر در راستگرد بلوار بسیج در تقاطع پل معلم در دستور کار قرار گرفت.

شهردار میبد اظهار کرد: هدف از انجام این عملیات، هدایت آبهای سطحی در زمان بارندگی، تسهیل و تسریع در تردد و ایمنی شهروندان در این محدوده می باشد که امیدواریم بتوانیم رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر