English

دیدار مدیران شهری میبد با مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران کشور/تاکید بر اجرای مشارکتی پروژه های کلان میبد

مجید بهارستانی شهردار میبد و جواد فیاضی رئیس شورای اسلامی شهر میبد با سردار سیدامین اله امامی مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سایر مدیران زیر مجموعه این نهاد دیدار کردند.

دیدار مدیران شهری میبد با مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران کشور/تاکید بر اجرای مشارکتی پروژه های کلان میبد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، روز گذشته مجید بهارستانی شهردار میبد و جواد فیاضی رئیس شورای اسلامی شهر میبد با حضور در مؤسسه بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار سیدامین اله امامی مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سایر مدیران زیر مجموعه این نهاد دیدار کردند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، روز گذشته مجید بهارستانی شهردار و جواد فیاضی رئیس شورای اسلامی شهر میبد با حضور در مؤسسه بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار سیدامین اله امامی مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سایرمدیران زیرمجموعه این نهاد دیدار کردند.

بهارستانی در این دیدار ضمن استقبال از اجرای مشارکتی پروژه های کلان با مجموعه بنیاد تعاون سپاه پاسداران گفت: مدیریت شهری به دنبال اجرای پروژه های شهری و کلان با کمک نهادهای توانمند و زبده در زمینه طراحی و اجرایی در کشور است.

وی افزود: باتوجه به ایجاد بستری مناسب جهت سرمایه گذاری پروژه های شهری، از مشارکت و همکاری نهادهای توانمند استقبال می کنیم که این امر ارتقای کیفیت و تسریع دراجرای پروژه را به همراه خواهد داشت و شاهد رونق، آبادانی شهری، پویایی و رضایت شهروندان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر