English

شهردار میبد بیان کرد:

ارتقای کیفیت محل زندگی شهروندان هدف مهم شهرداری است/ از فعالیت های عمرانی تا زیبا سازی شهری

شهردار میبد از محلات مختلف شهر میبد بازدید کرد همچنین تاکید کرد: بهسازی و ارتقای کیفیت در محل زندگی شهروندان، از اهداف مهم شهرداری است.

ارتقای کیفیت محل زندگی شهروندان هدف مهم شهرداری است/ از فعالیت های عمرانی تا زیبا سازی شهری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید بهارستانی شهردار میبد و مدیران شهری با حضور در مسجد جامع مهرجرد با شهروندان این محله دیدار کردند و بعد از پایان جلسه، بصورت میدانی از بعضی مسائل و مشکلات عنوان شده بازدید کردند.

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد با شهروندان محله مهرجرد

مجید بهارستانی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر میبد و جمعی از مسئولین واحدهای مختلف این شهرداری با حضور در مسجد جامع مهرجرد با شهروندان این محله دیدار کردند و بعداز پایان جلسه، بصورت میدانی از بعضی مسائل و مشکلات عنوان شده بازدید کردند.

میبد و

آسفالت معبر شهیدان عبدالرضا زارعی بیش از 10000 مترمربع

عملیات آسفالت معبر شهیدان عبدالرضا زارعی (رودخونه) به مساحت 10612 هزار متر مربع آغاز شد.

عملیات آسفالت معبر شهیدان عبدالرضا زارعی (رودخونه) به مساحت 10612 هزار متر مربع آغاز شد.

شهردار میبد ضمن بیان اینکه بهسازی و ارتقای کیفیت در محل زندگی شهروندان، از اهداف مهم شهرداری است تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات شهروندان و تسهیل در تردد، زیرسازی و آسفالت این معبر در دستور کار قرار گرفت.

شهردار میبد عنوان کرد: معبر شهیدان عبدالرضا زارعی (رودخونه) یکی از پرتردد ترین معابرحدفاصل خیابان های امام خامنه ای و شهید میرباقری به مساحت 10612 متر مربع می باشد که زیرسازی و آسفالت این پروژه با هزینه تقریبی 16 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

اتمام عملیات آسفالت معبر شهیدان عبدالرضا زارعی

عملیات آسفالت معبر شهیدان عبدالرضا زارعی (رودخونه) به مساحت 10612 هزار متر مربع به پایان رسید.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، عملیات آسفالت معبر شهیدان عبدالرضا زارعی (رودخونه) به مساحت 10612 هزار متر مربع به پایان رسید.

گفتنی است معبر شهیدان عبدالرضا زارعی (رودخونه) یکی از پرتردد ترین معابرحدفاصل خیابان های امام خامنه ای و شهید میرباقری به مساحت 10612 متر مربع که زیرسازی و آسفالت این پروژه با هزینه تقریبی 16 میلیارد ریال به اتمام رسید.

آغاز عملیات کاشت 7000 نشاء گل داوودی در میبد

به منظور جلوه بخشیدن به مناظر شهری در سالجاری کاشت 7000 نشاء گل داوودی در بوستان‌های بهاران، بام میبد، میادین، فلاورباکس‌ها و باغچه های سطح در دستور کار قرار گرفت.

مجید بهارستانی شهردار میبد یکی از وظایف شهرداری‌ها را زیباسازی و طراوت فضای شهری در طول سال برشمرد و افزود: به منظور جلوه بخشیدن به مناظر شهری در سالجاری کاشت گل‌های داوودی در دستور کار قرار گرفت.

وی کاشت گل‌های فصلی را در ارتقاء سطح سلامت روحی و افزایش نشاط شهروندان تاثیرگذار دانست و بیان کرد: در حال حاضر کاشت 7000 نشاء گل داوودی در بوستان‌های بهاران، بام میبد، میادین، فلاورباکس‌ها و باغچه های سطح در حال انجام می باشد.

شهردار میبد با ابراز امیدواری از همکاری شهروندان در حفاظت و مراقبت از فضاهای شهری گفت: امیدواریم با حمایت و همکاری شهروندان بخصوص کودکان و نوجوانان از فضاهای سبز، بوستان‌ها و اموال عمومی، شهری با نشاط، پر طراوت و آباد داشته باشیم.
 

یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه