English

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد عنوان کرد؛

توزیع عادلانه امکانات، محور فعالیت شهرداری و شورای شهر یزد

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد اظهار داشت: برای توزیع عادلانه امکانات حرکت شهرداری و شورا همسو با مطالبات مردم شتاب می گیرد.

توزیع عادلانه امکانات، محور فعالیت شهرداری و شورای شهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا نقوی سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در نشستی با حضور مجید تجملیان و بی بی فاطمه حقیرالسادات اعضای شورای اسلامی شهر، گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی مناطق بافت تاریخی ارائه کرد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود در این نشست گفت: شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم فعالیت را شتاب دهیم.

وی بر کیفیت بخشی پروژه های عمرانی بیش از پیش تاکید کرد و افزود: امیدواریم پروژه‌های شهری هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان از خدمات شورا و شهرداری فراهم شود.

 سرپرست منطقه‌ای بافت تاریخی شهرداری یزد بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف ما این است تا با تلاش حضور مستمر و پیگیری‌های مداوم پروژه‌هایی که در پیشرفت و آبادانی منطقه بافت تاریخی نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاهترین زمان بهره برداری شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی