English

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد بیان کرد؛

موضوع خواهر خواندگی شهرها باید به سرعت دنبال شود

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان اینکه مسئله خواهرخواندگی‌شهرها جزو موارد مهمی است که باید به سرعت دنبال شود، تصریح کرد: باید فرصت خواهرخواندگی شهر ها به خوبی مورد اقبال قرار گرفته و بهره برداری شود.

موضوع خواهر خواندگی شهرها باید به سرعت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا نقوی سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد از لزوم تکمیل طرح‌های ناتمام و اجرا نشده بافت تاریخی خبر داد و مسائلی مانند نورپردازی را در اولویت دانست.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، وی در دیدار با مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با تاکید بر اینکه بافت تاریخی نیازمند تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بعضاً اجرا نشده است، اظهار کرد: به دنبال تخصیص اعتبار و تکمیل چنین طرح‌هایی هستم و از بودجه سال آینده در خصوص پیگیری اعتبارات لازم اقدام خواهم کرد.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان اینکه برخی از مناطق در بافت تاریخی نیازمند اجرای طرح بازپیرایی و ساماندهی است، گفت: بوستان شاه ابوالقاسم وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند بهبود وضعیت آن هستیم.

وی با بیان اینکه نورپردازی بافت تاریخی نیز وضعیت خوبی ندارد، گفت: باید طرحی جامع برای نورپردازی این بافت نیز مد نظر قرار گرفته و این مهم مورد غفلت قرار نگیرد.

نقوی افزود: نورپردازی یکی از مهمترین مصادیق امنیت شهر و پدافند عامل است که باید به آن توجهی ویژه شود تا شاهد رونق شرایط و بهبود وضعیت باشیم.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با تاکید بر اینکه گردشگری شب نیز در این حین باید مورد توجه باشد، گفت: نورپردازی و توسعه بافت تاریخی منجر به رونق گردشگری خصوصاً گردشگری شبانه می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله خواهرخواندگی‌ها جزو موارد مهمی است که باید به سرعت دنبال شود، تصریح کرد: باید فرصت خواهرخواندگی به خوبی مورد اقبال قرار گرفته و بهره برداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه