English

راه حل تأمین منابع آب پایدار یزد فقط با اجماع مدیران ارشد است

دادستان عمومی و انقلاب یزد روند های کند و رخوت مدیران مهمترین چالش پیشروی مدیریت استان دانست و اظهار کرد: تنها راه حل تأمین منابع آب پایدار در استان، اجماع مدیران ارشد است.

راه حل تأمین منابع آب پایدار یزد فقط با اجماع مدیران ارشد است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب یزد با اشاره به مشکل آب در استان گفت: چند صدایی و نبود برنامه کلان متمرکز در حوزه آب، مهمترین چالش در این حوزه است.

محمد رضا حدادزاده در دیدار اعضای شورای قضائی استان با مهران فاطمی استاندار یزد با تبریک این انتصاب ابراز امیدواری کرد: با انتخاب و تثبیت مدیران تحول خواه و شجاع با ملاک شایسته سالاری، قطار دولت در استان با قدرت و سرعت شروع به حرکت کند.

حدادزاده تصریح کرد: سیاست دستگاه قضا همکاری با دولت ها در راستای گره گشایی از کار مردم است و به تبع این سیاست در دولت جدید با قوت بیشتری پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه روند های کُند اداری  و رخوت برخی مدیران مهمترین چالش پیش روی مدیریت استان است، اظهارداشت: در حوزه مدیران اجرایی، نگاه دستگاه قضا پیشگیری، و  هدایت جهت جلوگیری از فساد است با این هدف که گره ای از مشکلات مردم حل شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: بسیاری از مشکلات کشور ناشی از تمرکز اختیارات در مرکز است که با شعار دولت مبنی بر تمرکززدایی و مطالبه استانداران و حل این مشکل می تواند در امور مختلف بسیار گره گشا باشد.

وی با اشاره به مشکل کم آبی استان افزود: در این حوزه یک نگاه مشترک بین مدیران ارشد استان برای تامین آب به صورت پایدار وجود ندارد که این تعارض برنامه ها باعث شده تا حل این مشکل پس از گذشت سال ها ناتمام بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر