English

واکنش دادستانی کرمانشاه به حواشی شورای شهر،

رسانه ها از گمانه زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به حواشی این روزهای شورای شهر جدید کرمانشاه، اظهار کرد: با طولانی تر شدن این حواشی و بلاتکلیفی وضعیت سرپرستی شهرداری کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان نیز به این موضوع ورود کرده اند.

رسانه ها از گمانه زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند

روابط عمومی دادسرای کرمانشاه به اخبار برخی کانالها و رسانه ها درخصوص موضع دادستان واکنش نشان داد و ابراز داست: متأسفانه برخی از کانال های خبری و رسانه ها استان بدون کسب اطلاعات کافی از منبع رسمی اقدام به گمانه زنی هایی درخصوص موضع دادستان کرمانشاه در این خصوص کرده اند، از جمله اینکه دادستان به اعضای شورای شهر مهلتی ۲۴ ساعته برای انتخاب سرپرست برای شهرداری داده اند که این موضوع را تکذیب می کنیم.

روابط عمومی دادسرای کرمانشاه اعلام کرد: همانطور که دادستان محترم کرمانشاه در گفت و گوی امروز اعلام داشته اند، ایشان از اعضای شورای شهر خواسته اند که در اولین نشست خود انتخاب سرپرست شهرداری را به انجام برسانند و در انجام وظایف محوله کوتاهی نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا از کانال های خبری و رسانه های استان انتظار می رود پیش از آنکه هر خبری را درخصوص موضع دادستان در رابطه با حواشی این روزهای شورای شهر منعکس می‌کنند، از روابط عمومی دادسرای استان کسب اطلاع کرده و از گمانه زنی و نشر اکاذیب پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه