English

به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی؛

برپایی نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی ویژه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران

به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی، نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با حضور 14 شهر و روستای جهانی صنایع دستی ایران درمحل این وزارتخانه از تاریخ 22 خردادماه به مدت 4روز برگزار می گردد.

برپایی نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی ویژه شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، به مناسبت هفته جهانی صنایع دستی، نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با حضور 14 شهر و روستای جهانی صنایع دستی ایران با همکاری معاونت صنایع دستی و هنرهای تزئینی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درمحل این وزارتخانه از تاریخ 22 خردادماه به مدت 4روز برگزار می گردد.

علیرضا نقوی شهردار میبد هدف از برپایی این نمایشگاه را هم افزایی بیشتر شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران عنوان کرد و افزود: بعداز نخستین نشست شهرداران شهرها و فرمانداران روستاهای جهانی صنایع دستی در میبد، مجمع شهرها و روستاهای صنایع دستی ایران با هدف ایجاد شبکه ارتباطی و هم افزایی بیشتر بین این شهرها و روستاها تشکیل گردد تا بتوانیم ارتباط خوب و موثری دراین راستا داشته باشیم.

رئیس مجمع شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران بیان کرد: اولین برنامه بعداز تشکیل این مجمع، برپایی نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با مشارکت تمام شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ایران می باشد که امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر زمینه معرفی، ارتباط و ایجاد بستری مناسب برای رشد صنایع دستی ایران داشته باشیم.

نقوی از رونمایی چند اثر شاخص در جریان نمایشگاه خبر داد و افزود: باتوجه به اهمیت جایگاه صنایع دستی، در جریان افتتاح نمایشگاه در روز شنبه، از چنداثر شاخص صنایع دستی از شهرهای زنجان و شیراز با حضور دکتر مونسان وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هنرمندان و دبیران شهرها و روستاهای جهانی رونمایی می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر