English

شهردار میبد در جلسه ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان میبد؛

سربلندی و عزت ایران به ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت است

شهردار میبد با حضور در جلسه ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بیان فعالیت های صورت گرفته در خصوص تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا پرداخت.

سربلندی و عزت ایران به ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، علیرضا نقوی شهردار میبد افزود: انقلاب اسلامی هیچگاه شجاعت مردان خدا را فراموش نخواهد کرد و همیشه با افتخار از آن ها یاد می کند.

وی همچنین دفاع از خوبی ها، وجود جانبازان، تکریم از خانواده شهدا را جز ارزش های مقدس اسلام دانست و خاطرنشان کرد: شهدا باتاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، از خودگذشتگی و شجاعت و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند و حماسه ای جاوید آفریدند .

 شهردار میبد به صبر و استقامت خانواده شهدا اشاره کرد و با تجلیل از مقام والای مادران شهدا افزود: سربلندی و عزت ایران به ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت است و این نتیجه تکریم از خانواده شهدا و مادران و همسران شهداست .

دبیر شهر جهانی زیلو عنوان کرد: شهرستان میبد برای حفظ و حراست از خاک کشور قریب به 500 شهید را تقدیم کرده است و حافظه تاریخی ملت ایران حرکت مجاهدانه و مظلومانه این شهیدان را فراموش نمی کند.

نقوی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و سایر فعالیت های فرهنگی در این حوزه افزود: از جمله فعالیت های شهرداری میبد بازآفرینی و احیای یادمان شهدای شهرستان، برگزاری مراسم تجدید میثاق و بیعت با شهدا با حضور مدیران شهرداری، ساخت المان شهدا در میدان امام حسین(ع) فیروزآباد و ... می باشد.

نقوی با اشاره به اولویت نام گذاری معابر شهری به نام شهدا گفت: در کمیته نام گذاری شهر میبد نه تنها نام شهیدی از روی معابر شهری حذف نگردیده بلکه با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکنون نزدیک به 200 معبر شهری به نام شهیدان مزین شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر