English

با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد:

کارکردهای نوین طرح سحاب هلال احمر در یزد معرفی شد

با حضور مسئولین جمعیت هلال احمر استان آیین رونمایی از کارکردهای نوین طرح «سحاب» در راستای توسعه و ترویج مفاهیم بشردوستانه و خدمات امدادی در میدان امیرچخماق برگزار شد.

کارکردهای نوین طرح سحاب هلال احمر در یزد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ آیین رونمایی از کارکردهای نوین طرح «سحاب» در راستای توسعه و ترویج مفاهیم بشردوستانه و خدمات امدادی با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون امور جوانان، کارشناسان ستاد و رئیس هلال احمر شهرستان یزد و اعضا جوانان هلال احمر در میدان امیرچخماق برگزار شد.

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم اظهار داشت : اکیپ های گشت سیار سحاب( سفیران حمایت های امدادی و بشردوستان) گروه های داوطلب امدادی و بشردوستانه ای هستند که در قالب تیم های 2 نفره پیاده یا دوچرخه سوار با اولویت پیشگیری، رویکرد ایمنی و سلامت در محدوده زمانی و مکانی معین نسبت به گشت و ارائه خدمات فعالیت می کنند.

حرازی زاده گفت : این طرح به منظور هویت بخشی به جوانان، پاسخ به دغدغه های فرهنگی و ورزشی و حضور و نقش آفرینی جوانان و با دنبال کردن چهار هدف اصلی ؛ تسکین آلام بشری ، حمایت از زندگی و سلامت انسان ها، تامین و حفظ کرامت انسانی و تلاش جهت صلح پایدار آغاز به کار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  با بیان اینکه اجرای این طرح در شرایط عادی اجتماع محور است، گفت: در شرایط کرونا اکیپ های دوچرخه سوار و پیاده در اجتماعات و نقاط پر تردد حضور و با ارائه آموزش های لازم مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی تشویق می کنند.

وی تصریح کرد : از سوی دیگر تیم های سحاب در انتقال و ترویج مفاهیم بشردوستانه و ارائه کمک های امدادی در سطح جامعه نقش موثر و بی بدیلی خواهند داشت که این امر نیازمند توجه بهتر و بیشتر به عملکرد این تیم ها می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر