English

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور از فرماندار بافق تقدیر کرد/ تاکید فرماندار بافق بر نیاز این شهرستان به داروخانه هلال احمر

فرماندار بافق در حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: شهرستان بافق یک شهرستان کارگری است و در آینده با توجه به توسعه و رشدی که دارد، نیاز به داروخانه هلال احمر دوچندان خواهد بود.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور از فرماندار بافق تقدیر کرد/ تاکید فرماندار بافق بر نیاز این شهرستان به داروخانه هلال احمر

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به اتفاق رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با حضور در فرمانداری با سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار بافق با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اجتماعی شهرستان بافق ضرورت ایجاد و راه اندازی داروخانه هلال احمر را مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر برای افراد جامعه تداعی کننده خدمات عام المنفعه همچنین تامین کننده داروهای خاص می باشد.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: شهرستان بافق یک شهرستان کارگری است و در آینده با توجه به توسعه و رشدی که دارد، نیاز به داروخانه هلال احمر دوچندان خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه با اشاره به وجود خانه های هلال خواستار توسعه خانه های هلال به عنوان یک اولویت و راهبرد شد و گفت: شهرستان بافق در حال حاضر دارای 5 خانه هلال می باشد که با توجه به ظرفیتی که شهرستان دارد امکان افزایش خانه های هلال به 7 مورد دور از انتظار نیست.

محسن حرازی زاده همچنین در خصوص راه اندازی داروخانه هلال احمر شهرستان بافق، گفت: با توجه به پیشرفت 30 درصدی این پروژه ، جمعیت هلال احمر آمادگی دارد به مساعدت و همکاری شهرستان این پروژه را تکمیل و راه اندازی نماید تا مردم شهرستان بافق بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

در پایان این دیدار حراری زاده ضمن تشکر و همراهی فرماندار بافق در برنامه و فعالیت های این سازمان، با اهدای لوح سپاس دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور تجلیل کرد.

گفتنی است، محمدحسن قوسیان مقدم دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در متن تقدیر خود از فرماندار شهرستان بافق آورده است:

بدین وسیله به پاس نیک اندیشی، همراهی و حمایت از فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صمیمانه مراتب سپاس و قدردانی خود را ابراز نموده، از ایزد منان سلامتی و توفیق نیل یه اهداف الهی و انسانی را برای جنابعالی مسئلت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه