English

بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان در بیانیه خود مطرح کرد؛

شایسته است خودرأیی و دیکتاتوری از سوی برخی آقایان کنار گذاشته شود

بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان در خصوص حواشی تغییر رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اردکان بیانیه ای صادر کرد که در بخشی از این بیانیه آمده است: شایسته است خودرأیی و دیکتاتوری از سوی برخی آقایان کنار گذاشته شود.

شایسته است خودرأیی و دیکتاتوری از سوی برخی آقایان کنار گذاشته شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در پی تغییر رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان و حواشی پیش آمده، بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
با سلام‌ وصلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع)، در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای اشرفیان مدیریت سابق اداره آموزش‌وپرورش و آرزوی توفیق خدمت به جناب آقای کارگر مدیریت جدید اداره آموزش‌وپرورش و نیز پیرو حواشی ایجادشده در خصوص تغییر در عالی‌ترین سطح اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اردکان در روزهای اخیر بر خود لازم دانستیم ضمن حمایت از مواضع امام‌جمعه محبوب شهرمان نسبت به چگونگی انتصاب ریاست اداره مذکور و هم‌چنین اظهارات زننده‌ی فرماندار غیربومی شهر در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید اداره نامبرده مورخ ۹/ ۱۱/ ۹۷ به آقایان ( فرماندار و نماینده شهر ) یادآور شویم تغییر ناگهانی گزینه نهایی اداره آموزش‌وپرورش معنادار بوده که صدالبته در صورت لزوم در وقت مقتضی به ابعاد آن بیش‌ازپیش پرداخته خواهد شد، هم‌چنین کنار گذاشتن گزینه‌ی تائید شده جهت نصب در جایگاه ریاست اداره آموزش‌وپرورش که مصداق بازی کردن با آبروی افراد است و نیز بی‌احترامی جناب فرماندار که سخنان امام‌جمعه محترم و دلسوز شهرستان را پوپولیستی و عوام‌فریبانه خواندند و به‌تبع آن سخنان، توهین به ائمه جمعه برخی از شهرهای کشورمان از سوی یک کانال معلوم الحال، کاری ناپسند و پست هست .

امروز همه جامعه اردکانی می‌دانند حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر امام‌جمعه عزیز شهرمان فردی مؤمن دلسوز، مهربان و صادق بوده و جز برای رضای خداوند سخنی را بر زبان نیاورده است ، هم‌چنین ایشان از چهره‌های مورد وثوق شهر و استان بوده و مورد تائید کلیه جریان‌ها و آحاد مردم هست.

امید است آقای مقیمی فرماندار شهر با طلب مغفرت از درگاه خداوند غفار و عذرخواهی از پیشگاه مردم بزرگوار شهرستان اردکان خطا و گناه خود را جبران نماید.

هم‌چنین شایسته است خودرأیی و دیکتاتوری از سوی برخی آقایان کنار گذاشته شود و به نظرخواهی به معنای واقعی کلمه نه به‌صورت شعار جهت انتصابات گوناگون در شهر جامه‌ی عمل پوشانیده شود.

والسلام علی من التبع الهدی
چهارشنبه ۱۰/ ۱۱/ ۹۷

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر