English

مدیرکل انتقال خون یزد:

هلال احمر در ترویج فرهنگ اهدای خون، نقش مهمی دارد

مدیرکل انتقال خون یزد گفت: هلال احمر و اعضای جوان در ترویج فرهنگ اهدای خون، نقش مهمی دارد.

هلال احمر در ترویج فرهنگ اهدای خون، نقش مهمی دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر با شعار یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه نشدنی با حضور مدیر کل حوزه استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد و مدیر کل انتقال خون و فرماندار یزد و معاون فرماندار شهرستان یزد و دیگر مسئولین استان در سالن همایش مرحوم جمشید رشتی انتقال خون یزد برگزار و از اعضای فعال جوان و داوطلب اهداکننده خون  هلال احمر شهرستان یزد تقدیر و تشکر شد.

نقی تقوایی  مدیر کل انتقال خون استان یزد در سخنرانی در جمع مسئولان استان و هلال احمر با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: بیش از 20 سال است که در این کار مشغول هستم و افتحار می کنم عضوی از جمعیت هلال احمر می باشم.

مدیرکل انتقال خون یزد افزود: کاری خداپسندانه با عنوان ایثار در ایثار شکل گرفت، عزیزانی که ایثارگر هستند خون خود را برای دیگران ایثار می کنند، در این راستا هیچ وقت در استان یزد با کمبود خون مواجه نبوده ایم، چون ذات این عزیزان ایثار است و یکی از بهترین خون ها را داریم.

مدیرکل انتقال خون یزد اظهار داشت: هلال احمر و انتقال خون در جهت نجات انسان ها قدم برمی دارند و نجات جان یک انسان نجات بشریت است.

وی عنوان کرد: در مواردی کمبود پلاکت داشتیم با جذب مشارکت مردم توانستیم گام برداریم در قشر جوان زیاد کار نشده و امیدواریم با همراهی هلال احمر بتوانیم فرهنک اهدای خون و بشردوستی را ترویج کنیم.

تقوایی بیان کرد: هلال احمر و اعضای جوان در ترویج فرهنگ اهدای خون، نقش مهمی دارد. و باید به طور گسترده این فرهنگ، تبیین شود.

در ادامه محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک هفته هلال احمر به ماه نشانان آبی و قرمز هلال احمر، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر براساس 7 اصل مهم بشردوستی به فعالیت می پردازد و با عشق و علاقه در این راه قدم برمی‌دارد.

وی با گرامیداشت هفته هلال بیان کرد:این روز را به جوانان و داوطلبان هلال احمر که همواره با ما بودند و در لباس خدمت به رسالت خود توجه داشته اند تبریک می گویم.

حرازی زاده عنوان کرد: جایگاه والای هلال احمر نباید در روزمرگی‌ها و تکرار وظایف و خدمت رسانی فراموش کنیم، ضمن اینکه باید برای پیشگیری از روزمرگی و گام نهادن در مسیری دیگر تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های بشردوستانه اهمیت زیادی دارد و ماندن در این راه نیز احساس خوبی برای عضو داوطلب به همراه دارد و انگیزه ای است تا همین راه را ادامه دهد.

مدیرعامل هلال احمر یزد تصریح کرد: باید بتوانیم فعالیت های انسان دوستانه را اشاعه دهیم، اگر هزاران نفر را آموزش دهیم افراد بیشماری داریم که کارهای غیربشردوستانه در جامعه انجام نمی دهند و این بسیار با ارزش است.

وی اظهار داشت: در این صورت کارهای بزرگی شکل می گیرد، خدمت به مردم همواره مورد توجه علما و بزرگان دین بوده است و آن را توفیقی از سوی خداوند می دانستند.

حرازی زاده عنوان کرد: باید بدانیم هر کاری انجام دهیم به زندگی ما برمی گردد وبدانیم که برای این کار انتخاب شده ایم و باید در نوعدوستی و بشردوستی نیز کارهای بزرگی رقم بزنیم.

در پایان مراسم از اعضای جوانان و داوطلبان اهداکننده خون تقدیر و تشکر به عمل آمد.

یزد0

یزد0000

یزدی

یزد

یزد..

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه