English

۱۲ پایگاه امداد جاده ای هلال احمر یزد برای مهار کرونا فعال بود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه فعالیت های این نهاد به این سمت و سو سوق داده شد و از همان ابتدا ۱۲ پایگاه امداد جاده ای فعال بود.

۱۲ پایگاه امداد جاده ای هلال احمر یزد برای مهار کرونا فعال بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با جمعی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد افزود: فعالیت در حرفه رسانه باعث می‌شود به صورت اصولی و درست خبرها به جامعه هدف و مردم رسانده شود و متاسفانه گاها برخی از مطالبی که به اسم خبر در فضای مجازی منتشر می‌شود، باعث ناراحتی و دل مشغولی مردم خواهد شد. 

وی ادامه داد: فعالیت در ایستگاه‌های غربالگری نیز در همین راستا بود چون جدای از مثمر ثمر بودن یا نبودن آن، نقش مهمی در آرامش بخشی به جامعه داشت و لذا به عنوان یکی از اولین استان‌هایی که حتی قبل از ابلاغ کشوری این فعالیت انجام شد، استان یزد بود که در راه آهن و پایانه مسافربری فعالیت را آغاز کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: فعالیت جمعیت هلال احمر همچون سال‌های گذشته که برای فعالیت‌های نوروزی انجام می شد، امسال نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفت اما امسال روند کار متفاوت شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه فعالیت های این نهاد  به این سمت و سو سوق داده شد و از همان ابتدا ۱۲ پایگاه امداد جاده ای فعال بود که به ۲۵ پایگاه نیز افزایش یافت و در پایان فعالیت نیز ۱۹ پایگاه به ارائه خدمت پرداختند.

حرازی زاده با اشاره به اینکه طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی استان یزد و شهرستان‌ها در این تعداد پایگاه فعال در سطح استان یزد و با حضور امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر انجام شد گفت: مهمترین هدف تیم‌های امداد و نجات، تب سنجی و هشدارهای لازم به شهروندان در جهت ممانعت از سفر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه