English

مدیر حوزه های علمیه کشور تاکید کرد؛

لزوم پژوهش در برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها بر پایه علمی

مدیر حوزه های علمیه کشور به نقش پژوهش در برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها بر پایه علمی تاکید کرد.

لزوم پژوهش در برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها بر پایه علمی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان گفت: در این شرایط حساس، ایجاد و توسعه شبکه‌ها و گروه‌های محلی برای کمک یه یکدیگر در مقابله با شیوع کرونا و حتی پسا کرونا به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، روحی، اقتصادی و روانی افراد ضروری است.

وی در دیدار فرمانده انتظامی یزد با وی ضمن اشاره به اقدام‌های پلیس در مقابله با کووید( کرونا) افزود: رویکردهای راهبردی نیروی انتظامی در مقابله با گسترش و قطع زنجیره این ویروس کاری پسندیده است.

امام جمعه میبد  با تشریح وضعیت کشور در ایام شیوع کرونا و مقایسه آن با سایر کشورها اظهار کرد: رویکرد مردمی از افتخارهای کشور است که در سایر کشورها کمتر دیده می‌شود و وحشت مردم سایر کشورها از شیوع بیماری موجب کاهش مشارکت اجتماعی شد اما در ایران در این شرایط سخت، نهادهای مردم نهاد و دستگاه‌های دولتی با فعالیت بیشتر در مبارزه با آن و همه‌گیر شدن بیماری خدمات موثری را ارائه کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور نگاه جامعه محوری پلیس را نقطه قوتی برای جامعه دانست و تصریح کرد: به حمدالله در ایران شاهد حضور و مشارکت نیروهای مردمی و کمک به پلیس و دستگاه‌های خدماتی در اجرای طرح‌های مختلف هستیم.

اعرافی به نقش پژوهش در برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها بر پایه علمی تاکید کرد و گفت: این شرایط فرصت‌هایی را نیز در اختیار قرار داده که لازم است به خوبی از آن استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه