English

علیرضا نقوی؛

امنیت و سلامت دو شاخص مهم در آرامش جامعه

شهردار میبد ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی در جلوگیری از بروز تخلفات شهری بیان کرد: در شرایط فعلی جامعه و بروز مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌ها و معضلات جامعه، احساس امنیت و سلامت از شاخص های مهم در آرامش روانی جامعه محسوب می‌شود.

امنیت و سلامت دو شاخص مهم در آرامش جامعه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، سرهنگ نبی پور فرمانده انتظامی شهرستان میبد با علیرضا نقوی شهردار میبد پیرامون هماهنگی بیشتر بین دو ارگان دیدار کرد.

در این دیدار سرهنگ نبی پور ضمن اعلام آمادگی همکاری بیشتر با شهرداری گفت: همکاری با شهرداری، اجرای ضوابط شهری، پیشگیری از تخلفات، جلوگیری از ناهنجاری ها، ایجاد آرامش و امنیت در شهرستان از اصول اصلی نیروی انتظامی شهرستان میبد است و آماده همکاری بیش از پیش با شهرداری هستیم.

نقوی عنوان کرد: در شرایط فعلی جامعه و بروز مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌ها و معضلات جامعه، احساس امنیت و سلامت از شاخص های مهم در آرامش روانی جامعه محسوب می‌شود.

شهردار میبد ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی در جلوگیری از بروز تخلفات شهری افزود: نیروی انتظامی میبد در اجرای طرح های شهری، جلوگیری از تخلفات شهری و شهرسازی و ساختمان یاور مجموعه مدیریت شهری بوده و از تلاش‌های شما و همکارانتان سپاسگزاریم.

گفتنی است همکاری در پایش تصویری شهر، امنیت پارک‌ها و بوستان‌های شهری و ... از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر