English

علیرضا نقوی؛

طراحی پروژه مسیر گردشگری یکی از اولویت های شهرداری میبد در ۱۴۰۰

طراحی پروژه مسیرگردشگری، فرهنگی و ورزشی چهارباغ از پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان میبد در مجموعه‌ی پروژه‌های میبد ۱۴۰۰ است

طراحی پروژه مسیر گردشگری یکی از اولویت های شهرداری میبد در 1400

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از  روابط عمومی شهرداری میبد، باتوجه به ضرورت و اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر میبد و افزایش سرانه فضای سبز شهری، پروژه مسیرگردشگری، فرهنگی و ورزشی چهارباغ به عنوان ورودی جنوبی میبد با ابلاغ آیت الله اعرافی مبنی بر اولویت این پروژه، در دستور کار قرارگرفت.

علیرضا نقوی شهردار میبد درخصوص این پروژه گرفت: طراحی پروژه مسیر گردشگری، فرهنگی و ورزشی چهارباغ از پروژه‌های اولویت‌دار سال 1400 شهرستان میبد که با ابلاغ آیت الله اعرافی مبنی بر ضرورت ساماندهی ورودی جنوبی از سمت یزد، به طول 12 کیلومتر حدفاصل پل خورشید تا میدان امام خامنه ای می‌باشد.

نقوی در مورد ظرفیت‌های این پروژه عنوان کرد: این پروژه از اولویت های اصلی شهرداری میبد درسال 1400 که با هدف توسعه سرانه فضای سبز شهری، جبران کمبود فضای سبز و رفاه حال شهروندان و مسافران با امکانات و ظرفیت‌های مختلفی در حال طراحی است از جمله این امکانات ایجاد مسیرپیاده راه، ایجاد مسیردوچرخه سواری، رستوران، چایخانه، ایجاد فضای سبز و پارک، ایجاد زمین بازی کودکان، زمین اسکیت، آلاچیق، مبلمان شهری، روشنایی و ... می‌باشد.

در ادامه دبیر شهر جهانی زیلو افزود: درسال 99 قرارداد طراحی با مهندسین مشاور مثلث امن منعقد شد و درحال حاضر این پروژه در فاز طراحی با محوریت شهرداری می‌باشد.

گفتنی است: این جلسه با حضور حجت الاسلام فاضلی رئیس دفتر امام جمعه شهرستان، مشاور و ناظرپروژه برگزار گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر