English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

رفع موانع تولید مهم‌ترین دغدغه مدیران استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد رفع موانع تولید را پیش‌درآمد تحقق شعار سال دانست و گفت: تحقق این مهم دغدغه مدیریت ارشد استان است.

رفع موانع تولید مهم‌ترین دغدغه مدیران استان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد به ریاست "سید مسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد و با حضور اعضای کارگروه در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در این نشست به ضرورت ارتقای کیفی و کمی تولید در دوران پساکرونا اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه مدیریت ارشد استان رفع موانع تولید است.

عظیمی خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید پیش‌درآمد تحقق شعار سال است و مدیران استان در حوزه اقتصادی، تولید و صنعت وظیفه دارند درخصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تمام ظرفیت های خود را به کار گیرند.

"محمدرضا علمدار یزدی" رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز در این نشست گفت: برای اولین بار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد مقام اول را در سطح کشور به دست آورده که در این رابطه لازم است‌ از حمایت های استاندار محترم و تلاش های همه دستگاه‌های عضو کارگروه تشکر و قدردانی شود.

‌گفتنی است در این نشست مشکلات چهار واحد تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع تولید در این واحدها تصمیماتی گرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر