English

استاندار یزد عنوان کرد؛

حمایت ستاد رفع موانع تولید از سرمایه‌گذاری در نقاط محروم یزد

استاندار یزد گفت: سرمایه‌گذاری در مناطق دور دست و محروم استان یزد جزو برنامه‌های مهمی است که ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یزد زمینه مشارکت همه علاقه‌مندان را فراهم می‌کند.

حمایت ستاد رفع موانع تولید از سرمایه‌گذاری در نقاط محروم یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محدعلی طالبی استاندار یزد گفت: دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کند و زمینه های بسیار مناسبی هم در این مورد در ۱۰ شهرستان استان فراهم است.

محمدعلی طالبی عصر شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد افزود: حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران در کنار طرح‌های دولتی نقش مهمی در تولید و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در استان دارد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در مناطق دور دست و محروم استان یزد جزو برنامه‌های مهمی است که ستاد تسهیل زمینه مشارکت همه علاقه‌مندان را فراهم می‌کند و باید از این شرایط به نحو مناسب استفاده کرد.

این مسوول تاکید کرد: پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران که بدون دغدغه برای تولید و اشتغال در رشته‌های تولیدی و صنعتی فعالیت دارند در اولویت قرار دارد و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

طالبی اظهار داشت: در این خصوص سال‌های اخیر تلاش‌های خوبی توسط اعضای ستاد یادشده برداشته شد و با قوت به ماموریت‌های خود برای حل مطالبات و توسعه فعالیت‌های صنعتی ادامه می‌دهند.          

سه هزار و ۷۰۰ پروانه صنعتی با سرمایه گذاری اسمی ۸۰ هزار میلیارد ریال و با حدود ۱۰۰ هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد.

این استان در حالی که ۱.۱ درصد جمعیت کشور را دارد ولی به لحاظ تولید صنعتی ۴.۴ درصد سهم تولید این بخش را در اختیار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه