English

محور کارگروه تسهیل تحقق اهداف نظام در عرصه مهم اشتغال است

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان یزد گفت: محور این کارگروه برداشتن رفع موانع تولید و تحقق اهداف نظام در عرصه مهم اشتغال است.

محور کارگروه تسهیل تحقق اهداف نظام در عرصه مهم اشتغال است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا علمدار یزدی مدیر کل سازمان صمت یزد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد به اهمیت همکاری تمام دستگاه‌ها و پیگیری مصوبات کارگروه در ایجاد تولید و اشتغال مولد و پایدار برای استان یزد اشاره کرد و افزود: محور این کارگروه برداشتن رفع موانع تولید و تحقق اهداف نظام در عرصه مهم اشتغال است.

وی ادامه داد:  سال گذشته با برگزاری جلسه های منظم و همکاری اعضا و پیگیری دستگاه‌ها با جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران و رفع موانع تولید شاهد اقدام‌های خوبی بودیم و امسال باید این حرکت از ابتدا با شتاب بهتر و همکاری بیشتر مردم و تداوم اقدام مسوولان وظایف خطیر خود را انجام دهد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد به برنامه‌های  سال جهش تولید اشاره کرد و یادآورشد: در سال‌جاری در هفت محور شامل توسعه و تعمیق ساخت داخلی، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی، توسعه معادن و صنایع معدنی با اجرای نقشه راه معدن، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری، بهبود فضای کسب و کار مرتبط با بخش صنعت و معدن و تامین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری برنامه ریزی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه