English

روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد خبر داد:

اجرای پویش و جشنواره محله همدل همزمان با ماه مبارک رمضان در استان یزد

پویش و جشنواره محله همدل در ماه مبارک رمضان همزمان با کل کشور در استان یزد با هدف مشارکت مردم در حل مسائل پیرامونی و تزریق امید به جامعه اجرا می شود.

اجرای پویش و جشنواره محله همدل همزمان با ماه مبارک رمضان در استان یزد

سعید صدیقی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، در خصوص پویش ملی و جشنواره محله همدل، گفت: در این پویش امام جماعت هر محله به پیگیری و حل مشکلات اولویت دار و مهمی که از سوی مردم ارائه می شود می پردازد.

صدیقی با تاکید بر اینکه طرح پویش و جشنواره محله همدل در ماه مبارک رمضان در استان یزد برگزار می شود، در خصوص اهداف و جزییات طرح پویش محله همدل، گفت: گسترش امید در سطح مردم یکی از عوامل مهم نشاط اجتماعی است که به ضرورتی برای ایجاد این طرح تبدیل شده است.

وی بیان کرد: نکته مهم آن است که نشان دادن موفقیت های کلان ملی به تنهایی برای ایجاد حس امید کافی نیست و مردم باید گشایش و حل مسائل خود را در سطح محلات خود احساس کنند و این حس امید زمانی که مسائل محله با ابتکار اعضای محل حل میشود ماندگارتر است.

به گفته صدیقی، در این راستا بنیاد هدایت نوآوری دیگری را به نام پویش و جشنواره محله همدل به میدان آورده و هدف از این پویش که ماه مبارک رمضان به اجرا در خواهد آمد، آن است که مردم با کمک امام محله خود به حل مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سبک زندگی و... اولویت دار محله بپردارند.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد در خصوص تفاوت ویژه این طرح، اظهار داشت: بعد از ثبت نام در سامانه پویش، دبیرخانه جشنواره، آن محله را در فهرست حمایت های بنیاد هدایت قرار می دهد و بعد از اتمام ماه مبارک رمضان کلرکرد محلات بررسی و برترین های استانی، منطقه ای و ملی مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی راهبرد اصلی در این طرح را تقویت هویت محله و مسجد و ارتباط بخشی بین آن، تثبیت جایگاه امام محله به عنوان محور حرکت به تحول اجتماعی و مشارکت دادن مردم برای حل مسائل پیرامونی است.

 

یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر