English

محسن هاشمی رفسنجانی در صحن علنی شورا مطرح کرد؛

دستگاه های فرهنگی تصویر زیست مسلمانی را ارائه کنند/جوانان دین گریز شدند

محسن هاشمی رفسنجانی ضمن تبریک روز جوان با اشاره به دین گریزی جوانان بر لزوم تصویر سازی از زیست مسلمانی توسط دستگاه های فرهنگی مدیریت شهری تاکید کرد.

دستگاه های فرهنگی تصویر زیست مسلمانی را ارائه کنند/جوانان دین گریز شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محسن هاشمی ضمن تبریک روز جوان گفت :اگرچه میلاد علی اکبر، روز جوان نامگذاری شده است، اما سیره و راه او برای همه اقشار جامعه بخصوص مدیران و مسئولان کشور درس آموز و نیازمند پیروی است بویژه در شرایط دشوار فعلی جامعه که ساده زیستی، دستگیری از نیازمندان و پیشگامی در تحمل سختی ها که جز خصوصیات برجسته علی اکبر بود، بشدت مورد انتظار مردم است.

وی افزود:اگر امروزه که ما با چالش شکاف ارزش ها در بخشی از نسل جوان و دین گریزی مواجه هستیم، ناشی از عدم ارائه تصویری صحیح از سبک زندگی و الگوی زیست مسلمانی است و اگر دستگاه های فرهنگی مسئول در جامعه به ویژه نهادهای فرهنگی مدیریت شهری بتوانند تصویری واقع گرایانه و بدون اغراق از نمادهای زیست مسلمانی مانند علی اکبر سلام الله علیها که در بردارند.

هاشمی خاطر نشان کرد:صفاتی نظیر نشاط، عقلانیت، مهربانی، مدارا، بخشندگی و جوانمردی در کنار شجاعت ، قدرت وتوانمندی است ارائه دهند، نه تنها نسل جوان ما، بلکه هر جان تشنه حقیقت وزیبایی به سوی این سبک زندگی جذب می شود و بجای ارائه هنجارهایی توام با تنش، خشونت و دافعه، تصویری توام با مهربانی، مدارا، عقلانیت و جاذبه به جامعه ارائه می شود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران امیدواریم که با تاسی از رفتارها و زندگی این بزرگ زاده و آقازاده تاریخ اسلام بتوانیم گام در افزایش رضایتمندی و ارتقا خدمت به مردم برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه