English

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

۱۵۰ مسجد در یزد برای پذیرایی از معتکفان آماده شد

یزد - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیش از 150 مسجد در سطح استان یزد آماده پذیرایی از معتکفان است.

۱۵۰ مسجد در یزد برای پذیرایی از معتکفان آماده شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام علی کارگر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص روند برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در یزد اظهارداشت: مراسم معنوی اعتکاف روزهای 13 و 14 و 15 رجب همزمان باایام البیض دراستان یزد برگزارمی شود.

وی از ثبت نام دو هزار و 523 نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان یزد خبر داد و عنوان کرد: مهلت ثبت نام اینترنتی برای مراسم اعتکاف خاتمه یافته است.

کارگر با بیان اینکه در سال جاری در 17 مسجد شهرستان یزد ثبت نام مراسم اعتکاف به صورت اینترنتی صورت گرفت اظهار داشت: از این تعداد یک مسجد ویژه برادارن و 16 مسجد ویژه خواهران بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون آمار مساجدی که ثبت نام در آنها به صورت حضوری انجام می‌گیرد جمع آوری نشده است اظهار داشت: همچنین در برخی مساجدی که ثبت نام در آنها به صورت اینترنتی صورت گرفته تعدادی هم به صورت حضوری ثبت نام شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: بیشترین تعداد معتکف ثبت نام کننده به صورت اینتر نتی مربوط به مسجد ملأ اسماعیل با 566 نفر ویژه برادران و بیشترین تعداد معتکف ثبت نام کننده خواهر مربوط به مسجد اعظم کوچه بیوک با 300 نفر می‌باشد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان اینترنتی 566 نفر را برادران و یک هزار و 950 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند.

کارگر با اشاره به اتمام ظرفیت اکثر مساجد گفت: در گروه خواهران ظرفیت اکثر مساجد به پایان رسیده است و تنها مساجد حضرت ابوالفضل (س) شهرک دانشگاه صفائیه و حضرت ابوالفضل (س) امکان ثبت نام از علاقه مندان رادارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه