English

انجام فعالیت های دفاتر پیشخوان بدون مراجعه حضوری

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد مهمترین ویژگی‌های سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پیشخوان را، دریافت نوبت بدون نیاز به مراجعه حضوری، معرفی نزدیکترین دفتر بر اساس نشانی کاربر و انتخاب نوبت در روز و ساعت مورد نظر بیان کرد.

انجام فعالیت های دفاتر پیشخوان بدون مراجعه حضوری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد با اشاره به ابلاغیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا و مصوبه کارگروه استان یزد گفت: سامانه نوبت دهی برخط دفاتر پیشخوان دولت برای خدمات دهی به شهروندان راه اندازی شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس  کرونا و اهمیت سامانه نوبت دهی افزود: سامانه یادشده علاوه بر صرفه جویی در وقت، انرژی و کاهش هزینه های مراجعان به دفاتر، نقش بسزایی در رعایت فاصله اجتماعی دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا در خصوص فاصله گذاری اجتماعی( ۲ متر) و با هدف مدیریت صف ،تعیین موقعیت دفاتر با هدف اطلاع مردم از نزدیکترین آن و کاهش تردد در سطح شهر، اپلیکیشن موبایلی دفاتر یادشده عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از این سامانه، مراجعه کنندگان می‌توانند از دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور نوبت اینترنتی دریافت و در زمان مشخص شده به دفتر مورد نظر مراجعه کنند.

پاکدل مهمترین ویژگی‌های سامانه نوبت دهی اینترنتی دفاتر پیشخوان را، دریافت نوبت بدون نیاز به مراجعه حضوری، معرفی نزدیکترین دفتر بر اساس نشانی کاربر و انتخاب نوبت در روز و ساعت مورد نظر بیان کرد.

متقاضیان می‌توانند با استفاده از وبسایت nobat.epishkhan.ir و یا دریافت نسخه اندروید، از این خدمات استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر