English

کشف بالغ بر ده میلیارد ریال داروی قاچاق کرونا در استان یزد

طی عملیات غافلگیرکننده توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه و با حضور میدانی چند تیم عملیاتی گروه سازمان یافته قاچاق دارو کرونا و توزیع خارج از شبکه درمان در استان یزد منهدم شد.

 کشف بالغ بر ده میلیارد ریال داروی قاچاق کرونا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان یزد بالغ بر ده میلیارد ریال داروی قاچاق کرونا در یزد کشف شد.

در این عملیات و با حکم قضایی منازل و مخفیگاه ها شناسایی شده مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیر زیادی دارو بویژه ی داروی کرونا کشف و ضبط شد.

در این رابطه ۴ نفر از جمله یک متهم سابقه دار در حوزه قاچاق دارو به اتهام قاچاق کالای ممنوعه از طریق نگهداری و عرضه دارو خارج از شبکه بصورت غیر قانونی و بصورت شبکه ای سازمان یافته و باندی و همچنین  تهدید علیه بهداشت تفهیم اتهام و با اقرار هر ۴ متهم قرار بازداشت صادر و روانه زندان شدند.

در این عملیات مقداری زیادی دارو از جمله داروهای موثر در درمان کرونا مانند اکتمرا( actemra) ، رمدسیویر (remdisivir) و فاویپیراویر ( favipiravir) کشف و ضبط شد.

شایان ذکر است بخش قابل توجهی از داروهای کشف شده تاریخ گذشته و یا به دلیل نگهداری در شرایط غیر صحیح و غیر بهداشتی فاسد شده بود.

از همشهریان عزیز تقاضا می شود نسبت به تهیه هر گونه دارو خارج از شبکه درمان پرهیز و همچنین از اعتماد به سودجویانی که سلامت مردم را دست آویز کسب درآمد کرده اند پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه