English

مدیر خانه مطبوعات یزد:

حمایت از خبرنگاران با حامی کارت آغاز شد

مدیر خانه مطبوعات یزد در مراسم رونمایی از حامی کارت گفت: 80 درصد از خدمات رفاهی خانه مطبوعات یزد در قالب حامی کارت ارائه خواهد شد، این کارت دائمی است و در هر نقطه از کشور قابل استفاده در فروشگاه های هایپر استار است.

حمایت از خبرنگاران با حامی کارت آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست خبری برخط خانه مطبوعات یزد از حامی کارت خانه مطبوعات رونمایی کرد و گفت: کمک‌های رفاهی و معیشتی خبرنگاران استان یزد از طریق حامی کارت انجام خواهد شد.

جوادیان زاده گفت: خبرنگاران یزد هم مانند سایرین از شیوع بیماری کرونا متضرر شدند که شامل تسهیلات خواهند بود.

فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات یزد در این نشست برخط گفت: حامی کارت مربوط به تمام اعضای خانه مطبوعات یزد و خبرنگاران یزدی است که فعالیت مستمر خبری آنها برای ما محرز شده است.

وی در خصوص نحوه استفاده از حامی کارت گفت: از طریق این کارت خانواده های خبرنگاران هم می توانند بهره مند شوند به گونه ای که این کارت فقط قابلیت استفاده در فروشگاه را دارد.

وی گفت: فروشگاه تعیین شده در این طرح با حساسیت ویژه در رعایت پروتکل های بهداشتی انتخاب شده و همه اعضا می توانند از هایپر استارها خرید کنند و هر آنچه در هایپر استار است شامل خرید می شود.

فیضی گفت: ایجاد این نوع خدمات رفاهی در ابتدای کار است و قابلیت ارتقا خواهد داشت.

وی عنوان کرد: این کارت دائمی خواهد بود و در هر نقطه از کشور قابل استفاده در فروشگاه های هایپر استار است.

فیضی با بیان اینکه 183 نفر عضو این طرح هستند، گفت: امکان افزایش تعداد وجود دارد و سعی داریم 80 درصد خدمات رفاهی خانه مطبوعات با این کارت انجام شود.

وی در خصوص دوره های آموزشی خانه مطبوعات یزد گفت: دوره های آموزشی خانه مطبوعات استان یزد ادامه خواهد داشت.

مدیر خانه مطبوعات یزد افزود: جوایز مسابقات ورزشی و رسانه های برتر در حوزه کتابخوانی نیز به علت بیماری کرونا به تعویق افتاد که به زودی طی برنامه ای انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر