English

کمیته فرهنگی کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰شهید استان یزد تشکیل جلسه داد

کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰شهید استان یزد با حضور رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تشکیل جلسه داد.

کمیته فرهنگی کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰شهید استان یزد تشکیل جلسه داد
به گزارش خبرگزاری موج یزد، با حضور عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و رئیس کمیته فرهنگی کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان یزد برگزار شد.
در این نشست که با حضور رییس و جمعی از مدیران واحدهای داخلی این سازمان برگزار شد آخرین برنامه ها و اقدامات سازمان در خصوص برنامه های کمیته فرهنگی کنگره ملی بزرگداشت ۴هزار شهید استان بررسی شد.
عباس ملازینلی در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ملی ۴هزار شهید استان یزد، اظهار کرد: این سازمان با همکاری سایر نهادهای فرهنگی تلاش می کند تا برنامه‌هایی درخور و در شان نام و یاد شهدای گرانقدر استان برنامه ریزی و برگزار کند.
وی تاکید: استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شهر در این کنگره امری مورد توجه است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و حساب شده به آن دست یابیم.
گفتنی است برنامه های دومین کنگره ملی بزرگداشت۴هزار شهید استان در طول سال جاری تداوم دارد و اختتامیه آن اسفندماه برگزار می شود.
این نشست با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور ویدئو کنفرانسی برخی از اعضا برگزار شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر