English

همه اقشار مردم باید در امور جامعه مشارکت کنند

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: همه اقشار مردم باید در زمینه های مختلف با ساختار و هدف مشخص فعالیت کنند و وجود تشکل های مردمی گامی به سوی مشارکت مردمی است.

همه اقشار مردم باید در امور جامعه مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: وجود تشکل های مردم نهاد نوید بخش مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف است.

وی در دیدار با دبیر و جانشین ستاد مردمی امداد‌، سما اظهار کرد: همه اقشار مردم باید در زمینه های مختلف با ساختار و هدف مشخص فعالیت کنند و وجود تشکل های مردمی گامی به سوی مشارکت و حضور بیشتر مردم در عرصه های مختلف است.

 رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه در گذشته مردم در روستاها تولید کننده مایحتاج خود بودند، افزود: امروزه حتی در روستاها هم مردم نیازمند کمک سایرین هستند در حالی که با همت و مشارکت می شود این مشکلات را رفع کرد.

وی تاکید کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به عنوان سازمان عمومی غیردولتی همراه با تشکل های مردمی است و این تشکل ها را در چارچوب قانون یاری می کند.

ملازینلی از این تشکل مردم نهاد خواست تا حضور خود و اطلاع رسانی از فعالیت های خود را در فضای مجازی تقویت کند.

در ادامه این نشست ابراهیم دهقان دبیر ستاد مردمی امداد‌ گفت:  هرچند ارتقای فضای مجازی این تشکل مردمی را در دستور کار داریم در عین حال در فضای مجازی اعم از پیام رسان ایتا، کانال تلگرامی راچینه در حوزه تربیتی ویژه سنین نوجوانان و اینستاگرام فعال هستیم  و گزارش های گروه را ارسال می کنیم.

وی عنوان کرد: مشکلات مالی یکی از دغدغه های تشکل مردم نهاد است که مسئولان باید در این زمینه با تشکل ها همراهی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه