English

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد؛

الزام شهرداری و ورزش و جوانان برای دسترسی عموم به امکانات ورزش همگانی

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در یک دوره سه ماهه اداره ورزش و جوانان و شهرداری یزد ملزم می‌شوند، امکانات لازم را برای ورزش همگانی و دیگر رشته‌ها در دسترس عموم قرار دهند.

الزام شهرداری و ورزش و جوانان برای دسترسی عموم به امکانات ورزش همگانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در نشست مجازی شورای اسلامی شهر یزد با فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اظهار داشت: شورای سیاستگذاری شهرهای ورزشی کشور به این نتیجه رسیدند که شهر یزد به عنوان شهر نمونه کشور در زمینه ورزش همگانی فعالیت داشته و لذا توسط فدراسیون همگانی کشور شهر جهانی یزد به عنوان پایلوت شهر فعال ورزش انتخاب شد.

عباس ملازینلی افزود: تفاهم نامه‌ای بین شهردار یزد و فدراسیون ورزش همگانی کشور امضا شده و از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین تندیس برنزی به شهر یزد اهدا می‌شود و در یک دوره سه ماهه اداره ورزش و جوانان و شهرداری یزد ملزم می‌شوند، امکانات لازم را برای ورزش همگانی و دیگر رشته‌ها در دسترس عموم قرار دهند.

وی ادامه داد: بعد از اتمام این دوره گروهی جهت بررسی در یزد مستقر خواهند شد و در صورت تایید موفق به دریافت برند ملی شهر فعال ورزش خواهیم شد و امیدواریم با اقدامات انجام شده این موفقیت را با همکاری دیگر دستگاه‌ها بدست آوریم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: با توجه به اینکه همه اقدامات انجام شده در ورزش همگانی که با مشارکت و توسط این سازمان انجام شده با مشارکت محلات و خود مردم بوده لذا در المپیاد ورزشی بیش از هشت هزار نفر مشارکت داشتند و امیدواریم با اقدامات انجام شده و همچنین فعالیت‌هایی که در سه ماه آینده صورت می‌گیرد، شهر یزد به عنوان اولین شهر کشور و در المپیک سال ۲۰۲۱ توکیو تندیس شهر فعال ورزشی جهانی را نیز کسب کند.

در این نشست تفاهم نامه‌ای در راستای تحقق بخشیدن به اهداف برنامه ششم توسعه کشور و توسعه ورزش‌های همگانی با نگاه عدالت محور و تاثیرگذار توسط شهردار یزد و رئیس فدراسیون ورزش همگانی کشور به امضا رسید، همچنین کمال مرادی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران نیز مواردی را بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر