English

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد؛

جستجوی منابع، مدیریت نافذ بر درآمدها و هزینه را ضروری است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد محدودیت‌ مالی جدی پیش رو را خاطر نشان کرده و جستجوی منابع، مدیریت نافذ و موثر بر درآمدها و هزینه را ضروری دانست.

 جستجوی منابع، مدیریت نافذ بر درآمدها و هزینه را ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: بررسی و برنامه‌ریزی درست، منطقی و جامعه شناسانه برای بهبود رفتار مصرف مشترکان در سال‌جاری جزو رویکرد اصلی این شرکت است که برای تحقق آن باید اقدام شود.

وی در جلسه مسئولان به بررسی هشت محور جامعه، رهبری استراتژیک، مشترکان منابع انسانی، مالی اقتصادی، شراکت‌ها و منابع، روش‌ها و فرایندها و تحقیقات و آینده‌پژوهی اشاره کرد و افزود: جلب همکاری و همفکری در تحقق اهداف ضروری است .

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و فرایند نویسی در خصوص HSE، رسیدگی به مشکلات شبکه، توجه به همکاری‌های مشترکان در انجام تعهدات، کنترل بار و مدیریت مصرف از اهمیت برخوردار است و تحقق این اهداف در گرو همکاری و همفکری همه واحدهاست.

این مسئول، نیاز به برنامه‌ریزی‌های دانش‌بنیان و سیستماتیک، توجه به هزینه‌های سنگین خرید خارجی، توجه به تجربیات دیگر شرکت‌ها، شناسایی نیازها، استفاده از محققین مجرب، به‌کارگیری فنّاوری‌های جدید، افزایش انگیزه، توجه ویژه به بانوان، جانشین‌پروری، گردش شغلی، توجه به شرایط خاص و یکنواخت نوبت‌کاران شرکت را مورد تاکید قرار داد.

اسدی همچنین محدودیت‌ مالی جدی پیش رو را خاطر نشان کرده و جستجوی منابع، مدیریت نافذ و موثر بر درآمدها و هزینه را ضروری دانست و افزود: تلاش برای اولویت‌گذاری پروژه‌ها، اقدامات و جستجوی راهکارهای کم‌هزینه و تلاش برای افزایش درآمد با توجه به مشکلات پیش‌آمده ناشی از بیماری کرونا امری لازم و ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر