English

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد از کارگاه تولید ماسک

باشیوع بیماری کرونا و در پی آن کمبود تجهیزات پزشکی بهداشتی ضروری کارگاه های تولید ماسک و تجهیزات راه اندازی شد و رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از این کارگاه های خیری بازدید کرد.

بازدید رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد از کارگاه تولید ماسک

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد از خط تولید ماسک و تجهیزات ضروری بازدید کرد.

باشیوع بیماری کرونا و در پی آن کمبود تجهیزات پزشکی بهداشتی ضروری همچون ماسک و دستکش و لباس پرسنل بیمارستان موسسه فرهنگی مذهبی حضرت خدیجه(س) اقدام به تولید ماسک برای پرسنل بیمارستانها و عموم مردم کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد و مشاور امور محیط زیست سازمان نیز ۲۸ اسفند ماه ۹۸ از خط تولید این موسسه بازدید بعمل آوردند.

این موسسه فرهنگی با مدیریت دکتر جهان اندیش،یکی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی با ۲ خط تولید نسبت به تولید ماسک چند لایه فیلتر دار مخصوص پرسنل بیمارستان و ماسک یک لایه مخصوص عموم مردم در حال فعالیت می باشد.

یادآور می شود: اعضای سازمان می توانند با هماهنگی با مشاور محیط زیست سازمان و دکتر جهان اندیش در این کارخدا پسندانه مشارکت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر