English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد؛

هموطنان از سفر به یزد به علت شیوع کرونا پرهیز کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: به دلیل جدیت خطر بیماری کرونا در یزد از هموطنان درخواست داریم به یزد سفر نکنند.

هموطنان از سفر به یزد به علت شیوع کرونا پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد ترحمی جانشین رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد با اشاره به اینکه شیوع کرونا در مناطق مختلف جدی است از هموطنان خواست‌ از سفر به این استان پرهیز کنند، زیرا هیچ گونه خدماتی تا ریشه کنی ویروس کرونا به مسافران و گردشگران ارائه نمی‌شود.

وی افزود:  پیام مردم یزد  این است لطفا در منزل بمانید و  به شهر میراث جهانی یزد سفر نکنید، استان یزد در شرایط کنونی آمادگی پذیرش مسافر را ندارد،  همه بناهای تاریخی، گردشگری و موزه‌های یزد هم تعطیل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اظهار کرد: در نوروز سال ۹۹ امکان پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ، مدارس آموزش و پرورش، ورزشگاه‌ها، مهمانسراها، مسافرخانه ها و امثال آن هم وجود ندارد.

ترحمی خاطر نشان کرد: همچنین امکان برپایی چادر در هیچ نقطه از استان نیست ‌و با توجه به اینکه مردم در خانه خود را قرنطینه کردند از هموطنان می خواهم آنها نیز در خانه های خود بمانند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با ‌عادی شدن وضعیت, شهر میراث جهانی یزد و این کهن دیار با پوشیدن رخت سلامت بتواند میزبانی شایسته برای همه ایرانیان از سراسر کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر